Gå til innhold

Svigermor sier aldri noe positivt til meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et bra forhold, snakker lett sammen, men hvorfor kan hun aldri si noe positivt til meg om noe som helst? Hun sier aldri noe om hverken hårfrisyre, klær, huset, hvordan vi er med barna eller noe som helst. Får aldri høre at jeg er flink til noe eller noe positivt om meg som person. Blir litt usikker av det. For meg faller det naturlig å si det hvis noen har fått fine nye klær, er fine på håret, har bakt en god kake, kjøpt nye gardiner.. det er jo greit med litt positive tilbakemeldinger av og til. 

Hun skryter veldig av sine 2 døtre, de er så pene og flinke.. kjenner det stikker litt i meg da for jeg har nesten ingen familie selv og ser på henne som en av mine nærmeste. Hun sier igrunnen ikke noe positivt om mannen min, hennes sønn heller selv om han er en kjernekar.

forstår det ikke..

Anonymous poster hash: 37166...8ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være hun er lik din mor, forstår bare ikke hvorfor en ikke kan anstrenge seg litt å si noe hyggelig til folk. Hadde ryddet hele huset her og vasket en dag, så sier hun: du må tørke støv av den skålen der også.. thats it. 

Skrevet

Kan godt være hun er lik din mor, forstår bare ikke hvorfor en ikke kan anstrenge seg litt å si noe hyggelig til folk. Hadde ryddet hele huset her og vasket en dag, så sier hun: du må tørke støv av den skålen der også.. thats it.

Woow det hørtes ut som min mamma😳 Ikke veldig oppmuntrende for å si det sånn😝
Skrevet

Er du flink til å gi din svigermor komplimenter og oppmuntring da? Kanskje hun er usikker på hvordan/hva hun bør gjøre i forhold til komplimenter rett og slett. For hun evner det jo til sine døtre så om dere har ett godt forhold ellers så kan det nok bunne i usikkerhet på området.

Anonymous poster hash: a8c68...d2f
Skrevet

Er du flink til å gi din svigermor komplimenter og oppmuntring da? Kanskje hun er usikker på hvordan/hva hun bør gjøre i forhold til komplimenter rett og slett. For hun evner det jo til sine døtre så om dere har ett godt forhold ellers så kan det nok bunne i usikkerhet på området.

Anonymous poster hash: a8c68...d2f

Ja, jeg gir komplimenter da det faller naturlig for meg, takker for barnevakt og hjelp og skryter av maten osv..

Skrevet

Min far er sånn. Jeg har etterhvert skjønt at han skryter vilt av oss til andre, så vet han er stolt, men han er vel ikke god på sånt.

Det beste er kanskje bare å akseptere at det er sånn. Du får neppe endret personligheten til svigermor, det er ikke noe poeng å satse på det.

Det kunne uansett vært verre, du får ta til deg komplimenter av andre:)

Anonymous poster hash: 63f2a...1f8

Skrevet

Hvorfor trenger du hennes bekreftelse?

Anonymous poster hash: 14713...564

Skrevet

Drit i svigermor:)

Hun virker bare rar ut.

Det er jo slik at personer som verken er så pene eller begavet, er de som blir hauset ordentlig opp i familien!

Så kan det jo være at de trenger å få skryt i overflod, forde de egentlig er skjøre.

Anonymous poster hash: 34b73...c9e

Skrevet

Min svigermor overser meg glatt hver gang vi treffes. Her har sønnen fått det så fint i nye leiligheten, og sønnen skal ha en fin dag osv. Jeg nevnes aldri med et ord...

Skrevet

MIn svigermor er også slik.

svigerfar også.

Her nevnes kun hva vi BURDE gjøre/kjøpe/like osv. og aldri noe positivt.

Er drittlei....

Anonymous poster hash: dc9e4...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...