Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Og jeg gleder meg så fælt!! Fra leilighet med bråkete naboer til en herlig landlig del av tomannsbolig. Gleder meg til første kveld uten alle de bråkete naboene. Hihi Anonymous poster hash: 88d66...843
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Det vil jeg tro blir deilig, hvis dere er heldige med naboene. veit dere noe om de som bor i andre delen? Har man Max uflaks er de noen skikkelige troll. Vi bor i enebolig med stor tomt rundt, men sliter likevell med naboen. Anonymous poster hash: 49300...1c8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Åh ikke si det engang!!! Fortsatt bedre enn fæle naboer både over, under og ved siden av men.. Hehe. Vet ikke hvem som bor ved siden av.. De har også nettopp kjøpt.. Hmm! Håper vi har litt flaks.. Har ikle hatt det tidligere:) Anonymous poster hash: 88d66...843
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Siden de ved siden av er nyinnflyttere de også så var hvertfall ikke naboene grunnen til att de dere kjøpte av flyttet 😄 Å da er de kanskje også så "ferske" att dere liksom kan bli enige om litt felles regler får ett godt naboskskap... Lykke til! Anonymous poster hash: 49300...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå