Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Innen høsten kommer jeg og mannen til å flytte hver for oss. Vi har lagt halvveis planer for sommeren og nå er jeg usikker på om vi bør gjennomføre de, eller endre de. Jeg vet med meg selv at jeg fint kan gjennomføre ferien, for barnas skyld. (Jeg har spilt rollen som lykkelig kone de siste to årene, så en sommer til skal gå greit) Mannen er ikke enig i bruddet, selv om han forstår hvorfor det skjer. Ville dere avlyst ferien og lagt nye planer hver for oss? Barna vet om ferieplanene, og gleder seg. (De vet ikke om bruddet, men den eldste blir nok ikke sjokkert når vi forteller det.) Noen som har hatt samme dilemma?? Anonymous poster hash: 31dc1...255
Magia Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Så lenge barna vet om ferien ville jeg gjennomført. Men bare hvis dere klarer å gjøre det hyggelig for barna. Noen kameler må man svelge, og som du sier har du en del erfaring med å spille lykkelig kone. Det er superviktig for barna å se at mamma og pappa kan være venner.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Jeg var der i fjor. Jeg skulle flytte, men ville ikke gjøre det i ferien. Faktisk så drøyde det helt til november. Jula feiret vi sammen, hele uka. Til sommeren har vi ikke lagt planer enda, men jeg er åpen for at vi reiser sammen på campingtur hvis eksen min spør om det. Men jeg kommer ikke til å ta initiativ til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå