Gå til innhold

Åh, jeg er så dum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyforelsket, og jeg og kjæresten det hverandre ikke så mye, vil vente med å introdusere barna, så det blir jo etter de har lagt seg. Jeg mister jo helt dømmekraften min, og i går ble det seint :P Var i seng rundt to, og godungene bestemte seg for å stå opp fem i dag.. Jeg er så trøtt, men det er jo fullt og holdent helt min egen feil! Godt det er knall vær i dag, så vi kunne gå ut, nå sitter vi og griller lunsjen på terrassen! Tenker at i dag, i dag skal jeg legge meg tidlig, men så kommer vel kjæresten opp en tur, og jeg går rett i fella igjen! Gi meg styrke til å stå i mot dib damer!!

Noen andre som gjør dumme ting når man er forelska? ;)

Anonymous poster hash: 3f7a1...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hoppet i det og sa det til barna med en gang...

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymous poster hash: 6dfc6...e43

Skrevet

Jeg er på tryne forelsket om dagen. Klarer nesten ikke å tenke på noe annet. Vi har bare kjent hverandre i 3 uker da, så er helt ferskt. Har mest lyst til å bare ha han her ofte. Men grunnet barna går det ikke. Men utrolig hva man finner på for å møtes.

Anonymous poster hash: f43ac...c2b
Skrevet

Men du kan da introdusere barna dine for din nye venn?

På den måten lar du barna bli litt bedre kjent med han for du forteller de at dere er kjærester :)

Skrevet

De har hilst på han, har kjent han lenge, men syns det er tidlig å begynne med en ny "familie", så vi tar det piano. Er jo greit at han kommer etter de har lagt seg, de legger seg åtte, er bare jeg som glemmer tiden hver gang ;)

Anonymous poster hash: 3f7a1...cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...