Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Håper virkelig noen kan svare meg på dette :-) Jeg har siden i går kveld hatt smerter i rumpa som stråler ned i høyre bein, helt ned til ankelen. Det føles som elektriske støt og det er vondt/numment.Smerten er størst i rumpa/låret. Jeg er 40+2 i dag og vet ikke om jeg bør kontakte legevakt eller føden? Jeg klarer bare såvidt å gå, sitte er nesten umulig og det gjør VONDT! Hjelp! Anonymous poster hash: eca67...d96
BareMas Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Det kan også være rier.. Det du beskriver er akkurat slik jeg opplevde åpningsriene med førstefødte, bare at jeg kjente det i begge beina.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Takk for svar! Da får jeg ta en telefon til føden og høre. HI Anonymous poster hash: eca67...d96
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Føden mente det ikke kunne være rier, men bekken smerter og derfor må jeg kontakte legevakt. Blir sikkert kjempe fint å venre på lege når man ikke kan sitte... HI Anonymous poster hash: eca67...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå