Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Hvordan kan en bevise at man har hatt hovedomsorgen for ungene i et ekteskap? (Les 90% av alt som har med ungene å gjøre) Mannen kommer til å stå på det motsatte. Ikke fordi han ønsker å ta ansvaret, for han gjør det jo ikke i dag, men for å lage kvalm for mor. Han står aldri opp med småungene. I dag feks sa jeg at han fikk stå opp da de våknet kl 8. Jeg tror han sto opp med dem en gang for halvannet år siden. Da fikk jeg til svar: Hold kjeft. Ikke vekk meg ellers slår jeg deg rett ned😳 Jeg tror han er syk. Bipolar eller noe. Han er som en berg og dalbane...mest dal for tiden. Og det er ikke snakk om OM jeg skal gå fra han, men NÅR. Jeg samler krefter for tiden, for heg vet det vil starte et helvete den dagen jeg går. Anonymous poster hash: ec987...8b2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Om det er slike svar du får ville jeg rett og slett tatt de opp med mobilen. Ta vare på alt av tekstmeldinger o.l. også, fremprovoser kanskje noen skriftlige svar av denne typen? Om du sender en melding og spør om han kan legge ungene i kveld fordi du har blitt invitert til en venninne f.eks, hva slags svar får du da? Anonymous poster hash: 00d20...365
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Du burde begynne å føre dagbok kanskje? Du bør i allefall gjøre det med den episoden du forteller om nå og andre lignende. Anonymous poster hash: 8d750...2ef
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Hadde ikke orket å vente, hadde bare dratt med ungene så fort jeg hadde et sted å bo osv. Anonymous poster hash: 4ed32...06b
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Dokumenter! Bilder med dato og klokkeslett og dagbok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå