Gå til innhold

La merke til en dame i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sikkert i 30 årene. Helgrått hår, gikk med shorts og singlet. Var kjempe hårete på legger og under armene. Var umulig å ikke legge merke til det. Hadde en liten gutt med seg. Går da Ann å passe på hvordan en ser ut

Anonymous poster hash: 41cac...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med å skrive "Ann" med stor A? Het hun Ann, hun dama?

Anonymous poster hash: 0c4b5...708
Skrevet

Hun trives vel med seg selv? Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Pynter meg da ikke for ukjente folk vel!

Mobber du folk til vanlig Hi eller er du et nett uhyre som må henge ut andre?

Anonymous poster hash: 698c5...26d

Skrevet

Skriver på mobilen og da kommer det slik av seg selv . Merket det ikke før jeg hadde sendt meldingen

Skrevet

Hun trives vel med seg selv? Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Pynter meg da ikke for ukjente folk vel!

Jeg hadde aldri sagt det til personen eller snakket bak ryggen hennes. Jeg spør på nettet

Skrevet

Jeg hadde aldri sagt det til personen eller snakket bak ryggen hennes. Jeg spør på nettet

Hehe, det er akkurat det du gjør med denne tråden :D

Skrevet

Var sikkert i 30 årene. Helgrått hår, gikk med shorts og singlet. Var kjempe hårete på legger og under armene. Var umulig å ikke legge merke til det. Hadde en liten gutt med seg. Går da Ann å passe på hvordan en ser ut

Usikker på hva det er du reagerer på her? Var hun full? Sjanglet av gårde med ungen på slep? Spyttet på folk? Ropte stygge ord etter deg?

For det du beskriver er slik vi alle er født og blir hvis vi ikke farger håret, barberer leggene osv osv. Du mener å se helt NATURLIG ut er galt?

Må være flott å bo i din boble du......

Anonymous poster hash: 06c95...a04

Skrevet

Det fins viktigere ring i livet enn hårete legger og armhuler. Tror folk med den innstillinga at man må se presentabel ut altid går glipp av mye:-)

Anonymous poster hash: 03a43...1bb

Skrevet

Grått hår (noen får det tidlig og noen får det sent), hår på leggene og hår under armene er slik vi har blitt skapt. Hva er det som gjør at du har fått et mandat til å bestemme at det er stygt?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Kjære vene, hun hadde vel ikke fått tatt vinterpelsen enda, da. Det har ikke jeg heller, forresten, og shorts er foreløpig uaktuelt siden det er over en meter snø rett utenfor veggen her, men om vær og føre tilsa shorts, så kunne det nok ikke interessert meg mindre om folka jeg møtte hadde fjernet vinterpelsen eller ei. Og grått hår har jeg også, og fy flate, jeg sparer mange tusen i året på å ikke farge det. 

Fei for din egen dør, HI, og la andre leve sitt liv som de ønsker, så lenge de tar vare på barna sine og ikke plager deg. 

Skrevet

Selv feminister kan være gode mødre. :)

Anonymous poster hash: 96186...07c
Skrevet

Du snakker bak ryggen på denne damen nå! "Spør på nettet" faktisk.

Lære seg forskjell på baksnakking og et vanlig spørsmål?

Hun har gråe hår, hårete armer og bein. Trudde dette var naturlig jeg? Sånn vi faktisk er født.

Nei, hi er får du klare deg alene!

Skrevet

Passe på deg sev du!!

Anonymous poster hash: 5b93c...b04
Skrevet

Passe på deg selv du!

Anonymous poster hash: 5b93c...b04
Skrevet

Æsj stakkars mannen hennes om hun har en... Grått hår ok , men shorts og singlet og hårete ben og armhuler? Seriøst?

Anonymous poster hash: 96271...2d0

Skrevet

Jeg har hår på leggene.. Grøss! Tenk å være så ekkel at man ikke raker av seg alt håret! Jeg har hår på haken også, tenk.. Og på brystet! Det passer jeg meg vel for å vise frem i denne syke verden, der "ikke passer på seg selv" hvis man ikke er helt plastisk.

På grunn av sånne som deg, går jeg med skjerf hele året.. Også om sommeren, fordi at selv om jeg barberer meg om morgenen, så kommer det stubber på ettermiddagen. Hjemmevoksing tar ikke hårene, og jeg bor på en plass der jeg ikke får gjort det.

Takk for å ha gjort dagen min littegrann verre..

Anonymous poster hash: 5ded3...c6a
Gjest thricane
Skrevet

Hei, det er du som ikke henger med i tiden. Nå er det in å la håret gro. ;-)

Skrevet

Sånn er det.

Anonymous poster hash: cc26c...df3

Skrevet

Så ikke noe spørsmål.

Anonymous poster hash: 5743a...779

Skrevet

Må være slitsomt å henge seg opp om folk har hår på leggene eller ei....

Skrevet

Her jeg bor farger ungdommen håret sitt helgrått.

Husker første gang jeg så det.

En tynn,gammel dame med langt,flott hår. Helgrått sådann. "Så snerten rumpe hun har da" tenkte jeg,for jeg trodde jo hun var en gammel dame,så tenkte at det er godt at de eldre tar vare på seg selv også. Helt til hun snudde seg,og jeg så hun var maks 14 år.

Det er visst populært her i området om dagen...

Skrevet

Her jeg bor farger ungdommen håret sitt helgrått.

Husker første gang jeg så det.

En tynn,gammel dame med langt,flott hår. Helgrått sådann. "Så snerten rumpe hun har da" tenkte jeg,for jeg trodde jo hun var en gammel dame,så tenkte at det er godt at de eldre tar vare på seg selv også. Helt til hun snudde seg,og jeg så hun var maks 14 år.

Det er visst populært her i området om dagen...

Men hadde hun barbert seg under armene? :fnise:

Anonymous poster hash: 96186...07c

Skrevet

Æsj stakkars mannen hennes om hun har en... Grått hår ok , men shorts og singlet og hårete ben og armhuler? Seriøst?Anonymous poster hash: 96271...2d0

Mannen min har også hårete bein og armhuler. Han er ikke ekkel av den grunn.

Anonymous poster hash: c7999...7b8

Skrevet

Skriver på mobilen og da kommer det slik av seg selv . Merket det ikke før jeg hadde sendt meldingen

Om man skriver det riktig med 1 N, så slipper en det problemet.

Det går an å ta vare på seg selv og tenke hvordan man ser, men for noen er det ikke viktig i det hele tatt. Det får være opp til dem. Det plager ikke meg så lenge de ikke lukter.

Skrevet

Hva er greia med å skrive "Ann" med stor A? Het hun Ann, hun dama?Anonymous poster hash: 0c4b5...708

Skriver på mobilen og da kommer det slik av seg selv . Merket det ikke før jeg hadde sendt meldingenAnonymous poster hash: 41cac...f4c

Om man skriver det riktig med 1 N, så slipper en det problemet.

Det går an å ta vare på seg selv og tenke hvordan man ser, men for noen er det ikke viktig i det hele tatt. Det får være opp til dem. Det plager ikke meg så lenge de ikke lukter.

Det er jo heller ikke alle som ønsker å fremstå på samme måte. Denne damen kan ha gjort en stor innsats for å fremstå slik hun ønsker. Jeg var for eksempel på en reunion for en stund siden. Jeg tenkte nøye over hvordan jeg ville fremstå da og endte med å gå helt usminket og uten å farge håret. Jeg gjorde ikke noe forsøk på å skjule hverken grå hår eller linjer i ansiktet. Det er ikke ofte jeg har fått så mange komplimenter på en kveld som jeg gjorde da. "Å ta vare på seg selv" betyr ikke nødvendig vis å gjøre ditt beste for å skjule at du blir eldre.

Anonymous poster hash: c7999...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...