Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Vi er på Sørlandet hele sommeren, men trenger en uke med sikker sol Hva er det ultimate feriemålet for familien? To barn på 5 og 3 år. Vi har vært mange steder, men har ikke helt funnet området vårt ennå. Her er ønsket: 3-5 timers flytur Fin strand Hyggelig liten by - gjerne litt luksusshopping Alt i tusleavstand fra hotell Ikke turistmaskin Barnevennlig Vi er ikke spesielt prissensitive. Tusen takk! Anonymous poster hash: c4dc9...800
prekæs Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Det må bli Cannes. Passe stor, har stil og ikke så dyrt som noen tror. Butikker for en hver smak og nydelige omgivelser.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Korsika er fint Anonymous poster hash: 82690...4b2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 De to over er mine favoritter og:) Korsika og Cannes. Pluss Sicilia og Sardinia:) Anonymous poster hash: d85e4...291
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Bra tips! Har ikke vært i Cannes siden jeg var barn :-) Sardinia er nydelig - har vært på costa esmeralda et par ganger, er sørsiden bra? Hvor er det fine strender på Korsika? Takk, snille damer Anonymous poster hash: c4dc9...800
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Bra tips! Har ikke vært i Cannes siden jeg var barn :-) Sardinia er nydelig - har vært på costa esmeralda et par ganger, er sørsiden bra? Hvor er det fine strender på Korsika? Takk, snille damer Anonymous poster hash: c4dc9...800 Jeg har bare vært på costa esmeralda selv, så kjenner ikke til andre steder. Calvi på korsika har fine strender og er en koselig liten by, men har hørt at Bastia og de andre byene er like fine uten at jeg har vært der selv. Nå fikk jeg litt lyst å reise selv, men skal til Frankrike til høsten uansett så får være tålmodig:) Anonymous poster hash: d85e4...291
IreneUtålmodig Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Danmark er perfekt for barn, eller adeje i teneriff (ikke for varmt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå