Gå til innhold

Er litt redd for at samboer har ei anna ei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir sikkert helt feil å skrive noe om dette her, og jeg er kanskje i overkant skeptisk og bekymret, men jeg har sånn på følelsen av at noe er "galt"..

Han er plutselig i så mye bedre humør enn han har vært på leeeeeenge, han er nesten alltid ekstra hyggelig mot meg og tar plutselig hensyn som han aldri ville gjort føt. Dette er jo noe jeg i utgangspunktet setter veldig stor pris på, men det er bare "rart" på en måte.. I tillegg til dette er han veldig opptatt med mobilen om dagen, virker ikke som om han prøver å skjule noe heller, men han sitter konstant og trykker på mobilen, har hørt at det tikker inn med meldinger på natten og iblant og det er det som gjør meg litt skeptisk.. MEN jeg kan ikke fatte når han skulle hatt tid til å møte andre, han er sjelden borte og når han er ute på ting er det som regel med kompiser (som jeg VET at han har vært sammen med). Huff, jeg er gravid og kanskje litt paranoid, men jeg klarer ikke å slippe følelsen... Er ilke noen spesielt sjalu type, og har aldri vært bekymret for sånne ting før, annet enn når vi var på date'rn, så tenker at det må jo være noe som plutselig gir meg en slik magefølelse?

Anonymous poster hash: 8abf0...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en kombinasjon av gravidhormoner og han som er glad over å skulle bli far?

Anonymous poster hash: a39e2...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...