Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg irriterer meg over folk som skal ha påske i alt. PÅSKEkos❤️❤️ Jeg synes det er dritkjedelig å se andre i swixdress eller ungen dems som sitter i reimadress på akebrett, for ikke å snakke om alle påskeeggene! Gawd you guys bore the shit out of me! Anonymous poster hash: 907f1...eaf
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Huh, hvor ser du det? Facebook? I så fall har du villig tatt del i få se andres privatliv, og påske er påske.. Jul er jul. Sommerferie er sommerferie osv. Selv har jeg ikke facebook:) Ellers synes jeg ikke det er så mye påskekos på nyhetene og tv generelt at det er vanskelig å styre unna folks påskekos, hvis det ikke var fb du mente. *hjertehjertesmask* Anonymous poster hash: 2118b...86b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Vakrestepåskerødtiglassethjertehjertesmask. Avslutt FB kontoen og du vil få et bedre liv. Anonymous poster hash: e3551...efc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 nei, så smålig er heg ikke! men så har jeg heller ikke facebook. Anonymous poster hash: 85774...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå