Gå til innhold

Har ei etnisk norsk venninne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har giftet seg med en muslim. Hun har tatt et muslimsk mellomnavn, og bruker nå hijab. Hva tenker dere om det??

 

Anonymous poster hash: 6349a...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er hennes valg....

 

Anonymous poster hash: 6d623...44b

Skrevet

Tenker det er trist og et hån mot kvinner som har kjempet mot likestilling i dette landet.



Anonymous poster hash: d74e0...831
Skrevet

Kjenner også ei, og synes det er vondt å se de sammen :( Han kjører over henne fullstendig, og hun finner seg liksom i det. Kjenner henne ikke igjen :(

Skrevet

Håper han ville latt henne gå, uten for mye styr, og æreprat, når hun fikk nok av fjaset!

Håper hun hadde tatt ti vett før hun satte unger til verden som skulle se sin mor i en slik situasjon.



Anonymous poster hash: 6ac1f...50d
Skrevet

Jeg mistet en nær venninne på den måten, så jeg tenker helt ærlig at det er veldig trist.

Skrevet

Det viktigste er at folk har det bra. Er hun lykkelig?

 

Anonymous poster hash: bd637...6af

Skrevet

Jeg mistet en nær venninne på den måten, så jeg tenker helt ærlig at det er veldig trist.

Mistet som i at hun døde ? I så fall, kondolerer :(

 

Anonymous poster hash: 82a28...735

Skrevet

Tenker at kjærlighet virkelig gjør blind..

 

Anonymous poster hash: 7e46d...64f

Skrevet

Jeg tenker at hun er en kvinne som ikke bryr seg om likestilling, og som synes at det er greit at kvinner behandles som om de er mannens underlegne eiendom.



Anonymous poster hash: 931b2...a99
Skrevet

Jeg tenker at hun har tatt et veloverveid valg og håper at hun blir lykkelig og aldri anger.

 

Og så tenker jeg at jeg selv aldri kunne gjort det samme.

Skrevet

Det er trist

 

Anonymous poster hash: 05664...7f3

Skrevet

Jeg hadde blitt oppriktig bekymret. Han er nok en kontrollerende drittsekk. Håper hun aldri finner på å reise til hans hjemland. Får de barn er den hans familie som eier det barn. Nei det er trist

 

Anonymous poster hash: dc295...0fa

Skrevet

Helt ok så lenge det er det hun vil.

Skrevet

Ser ikke hvorfor folk synes det er så trist? Hun er da vel en voksen dame, og har tatt en valg som hun helt sikkert er veldig fornøyd med. Kjenner mange norske som har blitt muslimer, og så lenge de er fornøyde, så er jo det helt fint. 

Når det er sagt, så er jeg også gift med en muslim, men han har verken tvunget på meg noe nytt navn, kastet en koran i hendene mine eller tvunget på meg en hijab- nettopp fordi det er et valg jeg må ta alene. 

Hun er nok lykkelig med mannen sin :-)



Anonymous poster hash: f85da...5ec
Skrevet

jeg håper de har det bra sammen men tenker at det er litt trist. selv om det er hennes valg hadde jeg aldi klart å leve sån selv, allt for glad i friheten min.



Anonymous poster hash: 9705e...a0f
Skrevet

 

Jeg mistet en nær venninne på den måten, så jeg tenker helt ærlig at det er veldig trist.

Mistet som i at hun døde ? I så fall, kondolerer :(

 

Anonymous poster hash: 82a28...735

 

 

Burde vel sagt at jeg mistet henne to ganger.

Først kuttet hun all kontakt med sine gamle venner siden vi ikke levde "riktig". Så ble hun tatt livet av siden hun ikke var "riktig" hun heller.

Tragisk historie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...