Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg er veldig mistenksom. Kan aldri ha det bra, fortjener ikke å ha det bra. Slapper aldri av. Og tror alle mener vondt om meg. Kan som nevnt ikke ha det bra, for hver dag er det noe som er feil med meg selv, og så fort jeg slapper litt av med den følelsen kommer det nytt... og nytt.... og nytt..... Jeg er så lei!!!! Siste mnd har jeg seriøst vurdert om jeg orker dette her mer. Anonymous poster hash: 26e6a...587
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Du har en form for angst og det er det mange som har. Det er også fullt mulig å bli frisk. Anonymous poster hash: 834f0...c6e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Ja, det har jeg. Har levd med angst i flere år, gått i behandling i 2 år. Jeg er bokstaveligtalt dritt lei... Har blitt så mye verre nå... Anonymous poster hash: 26e6a...587
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Om du har erfaringer tidligre i livet der disse følelsene har vært av stor betydning er det vanlig å "oppsøke" disse følelsene som er vante for deg? Mobbing`? Oppvekst preget av dette? Da kan det være et mønster i måten du tenker på som må brytes Anonymous poster hash: ea306...11c
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Jo, men etter 2 år begynner tålmodigheten å ta slutt.... Noen dager er verre enn andre... og ikveld er det ille... Anonymous poster hash: 26e6a...587
Julie (: Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Mannen min sliter med angst og han tenker veldig likt som deg. Heldigvis bedre etter et år hos psykolog ukentlig. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Sender deg mange gode klemmer <3 Anonymous poster hash: ea306...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå