Gå til innhold

Når slutter dere med vognpose ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hvor mange grader ca? I tvil om jeg skal ta fram dyne istedenfor.. Bor i Trondheim, litt varierende vær!;-)

 

Anonymous poster hash: f9f53...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker jeg ser an litt hver dag fremover. Med vognpose trenger man ikke noe annet enn body og strømpebukse og lue:-) bor også i Trondheim:-)

Skrevet

Jeg tenker jeg ser an litt hver dag fremover. Med vognpose trenger man ikke noe annet enn body og strømpebukse og lue:-) bor også i Trondheim:-)

takk for svar! Jeg kan jo kle av han mer i posen og ja..:)

 

Anonymous poster hash: f9f53...caf

Skrevet

Spørs jo hvor man bor, men må ærlig innrømme det ser ulidelig varmt ut for de små å ligge i pose når det er høyere enn 6-8 pluss

 

Anonymous poster hash: d882c...c1c

Skrevet

Bor på østlandet, her går "smertegrensen" ved 10 grader.

Minsten sover ute på formiddagen både hjemme og i bhg, de sier det samme der.

Varmere enn 10 - teppe/dyne.

 

Anonymous poster hash: 673a1...079

Skrevet

Jeg har tatt den av nå. I går måtte vi jo gå i singlet hele gjengen. har dyne isteden, men har alltid med et ekstra sett ull, og ser an dagene. 

Skrevet

Mini her vil ha det varmt når han sover, så da blir det heller litt mindre klær i posen en stund til. Trondheim her også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...