Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Ved hvor mange grader ca? I tvil om jeg skal ta fram dyne istedenfor.. Bor i Trondheim, litt varierende vær!;-) Anonymous poster hash: f9f53...caf
junimamma81 Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Jeg tenker jeg ser an litt hver dag fremover. Med vognpose trenger man ikke noe annet enn body og strømpebukse og lue:-) bor også i Trondheim:-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Jeg tenker jeg ser an litt hver dag fremover. Med vognpose trenger man ikke noe annet enn body og strømpebukse og lue:-) bor også i Trondheim:-) takk for svar! Jeg kan jo kle av han mer i posen og ja.. Anonymous poster hash: f9f53...caf
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Spørs jo hvor man bor, men må ærlig innrømme det ser ulidelig varmt ut for de små å ligge i pose når det er høyere enn 6-8 pluss Anonymous poster hash: d882c...c1c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Bor på østlandet, her går "smertegrensen" ved 10 grader. Minsten sover ute på formiddagen både hjemme og i bhg, de sier det samme der. Varmere enn 10 - teppe/dyne. Anonymous poster hash: 673a1...079
Bustetroll Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Jeg har tatt den av nå. I går måtte vi jo gå i singlet hele gjengen. har dyne isteden, men har alltid med et ekstra sett ull, og ser an dagene.
<3 2G <3 Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Mini her vil ha det varmt når han sover, så da blir det heller litt mindre klær i posen en stund til. Trondheim her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå