Gå til innhold

Gravid etter sterilisering ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sterilisere meg for 8 mnd siden etter mitt 4. Keisersnitt . Mensen har alltid vert 28 dager sykluser , og kommet omtrent til samme klokkeslett di siste årene ..... Men kom plutselig på at det er jaggu 14 dager siden jeg skulle hatt mensen 😁 Er det teknisk mulig å bli gravid etter en sterilisering da ?? Trodde det var 100 % sikkert jeg ??

Litt stressa nå ja ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fult mulig, men sjeldent. Har ei tante som har fått 2 barn etter sterilisering.

Anonymous poster hash: ece97...836
Skrevet

Wææææ!! Var ikke helt det svaret jeg håpet på kjenner jeg 😁

Kan vel ikke ha 5 barn for søren !!!

* la det bli tirsdag snart , så legen åpner *

Skrevet

Det er fullt mulig. Jeg kjenner noen som først fikk et barn etter at HAN hadde sterilisert seg, deretter fikk de et barn noen år etter at HUN også hadde sterilisert seg. Det hadde "grodd tilbake" på dem begge to. 

Til slutt fjerna hun likegodt livmora...

Skrevet

Fult mulig ja. Pappa steriliserte seg og gjorde kona gravid med tvillinger (han krevde faktisk dna-test).

Mamma steriliserte seg og ble gravid likevel. Ho besvimte hos legen da legen gratulerte henne...

Anonymous poster hash: 58c7e...b5f

Skrevet

Det er fullt mulig. Jeg kjenner noen som først fikk et barn etter at HAN hadde sterilisert seg, deretter fikk de et barn noen år etter at HUN også hadde sterilisert seg. Det hadde "grodd tilbake" på dem begge to.

Til slutt fjerna hun likegodt livmora...

Hva må til for å fjerne livmora? Jeg donerer gledelig bort min! Blir gravid bare noen ser på meg omtrent,og føler meg veldig ferdig med barn nå. Jeg har slutta å ha sex omtrent for å ikke bli gravid, og jeg blir gravid selv på prevensjon(p-piller,spiral,p-sprøyte).

Skrevet

Jeg blir også veldig lett gravid , derfor jeg tenkte det var en god ide med sterilisering ( samt at man ikke anbefales mere en 3 keisersnitt og jeg har hatt 4)

Er dette tilfelle skal jeg saksøke det jævla sykehuset !!!

Men på en annen side , så hadde det jo vert ille kost med en liten baby igjen da 🙊

Jaggu godt vi akkurat kjøpte 7 seter da 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...