mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg sterilisere meg for 8 mnd siden etter mitt 4. Keisersnitt . Mensen har alltid vert 28 dager sykluser , og kommet omtrent til samme klokkeslett di siste årene ..... Men kom plutselig på at det er jaggu 14 dager siden jeg skulle hatt mensen 😁 Er det teknisk mulig å bli gravid etter en sterilisering da ?? Trodde det var 100 % sikkert jeg ?? Litt stressa nå ja ....
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Hei😊 Ja det er mulig å bli gravid etter sterilisering... Jeg kjenner ei som måtte steriliseres 3 ganger! Riktig nok veldig sjeldent😊 Tror (usikker på dette altså) forøvrig at man blir gravid utenfor livmoren ved eventuell graviditet etter sterilisering så kanskje greit å ta en test? Lykke til😊
Sunnmøringen Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Muligheten er der, men det er veldig sjeldent...
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 22. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2014 Tatt test idag , å den var negativ . Så gudene vet ... Får vel bare vente å se da
Ranii Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Sterilisering er ikke 100% sikkert, men det sikreste "prevansjonsmidle" som er, bortsett fra å ikke ha sex. Det er alltids mulighet for at steriliseringen er mislyktes, men som sagt, sterilisering er ikke 100% sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå