Gå til innhold

Erfaringer mb urban jungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne vognen? Noen som har hatt tfk også som kan sammenligne disse og hvem er den beste? Sliter med å bestemme meg! Vet at det er håndbrems på tfk og justerbart fotbrett. Men sånn ellers- er urban jungle en vogn man blir skikkelig fornøyd med?? Er så redd for å ikke bli fornøyd..... Håper på svar :)

Anonymous poster hash: 346d7...80b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begge. Vi bruker TFK'en daglig og er suuuperfornøyd med den. MB'en har vi stående i vårt "second home" (kjøpte den på salg) og er ikke så fornøyd med den. Den er liksom så skranglete i forhold til TFK'en. Den velter også lettere og er ikke like god i terreng. Jeg vil uten tvil anbefale TFK Joggster twist :-)

Anonymous poster hash: bce19...556

Skrevet

Jeg har begge. Vi bruker TFK'en daglig og er suuuperfornøyd med den. MB'en har vi stående i vårt "second home" (kjøpte den på salg) og er ikke så fornøyd med den. Den er liksom så skranglete i forhold til TFK'en. Den velter også lettere og er ikke like god i terreng. Jeg vil uten tvil anbefale TFK Joggster twist :-)

Jeg syns liksom tfk virker så klumpete og tungvint mtp glidlås styret i ryggen og hvor tungvint den er å legge sammen... Den ser også mye mer voldsom og stor ut. Huff, det er så vanskelig... Jo mer jeg tenker på det, jo vanskeligere blir det ;)

Skrevet

Jeg har begge. Vi bruker TFK'en daglig og er suuuperfornøyd med den. MB'en har vi stående i vårt "second home" (kjøpte den på salg) og er ikke så fornøyd med den. Den er liksom så skranglete i forhold til TFK'en. Den velter også lettere og er ikke like god i terreng. Jeg vil uten tvil anbefale TFK Joggster twist :-)Anonymous poster hash: bce19...556

Jeg syns liksom tfk virker så klumpete og tungvint mtp glidlås styret i ryggen og hvor tungvint den er å legge sammen... Den ser også mye mer voldsom og stor ut. Huff, det er så vanskelig... Jo mer jeg tenker på det, jo vanskeligere blir det ;)Anonymous poster hash: 346d7...80b

Jeg har TFK Joggster Twist, kan bare si at jeg er fornøyd og jeg synes vogna er veldig enkel å legge sammen. Vogna er genial, lett å manøvrere og det er godt for junior å eventuelt sove i den (lang rygg og god plass).

Anonymous poster hash: 290c8...ec2

Skrevet

Jeg har hatt Urban Jungle til to barn, og er veldig fornøyd - kan trygt anbefale den :)

Eneste er at den blir litt lang når den slås sammen, men det har aldri vært noe problem rent praktisk.

Anonymous poster hash: 20b66...dbc

Skrevet

Jeg syns liksom tfk virker så klumpete og tungvint mtp glidlås styret i ryggen og hvor tungvint den er å legge sammen... Den ser også mye mer voldsom og stor ut. Huff, det er så vanskelig... Jo mer jeg tenker på det, jo vanskeligere blir det ;)

Vi har hatt seks forskjellige vogner og tfk slår dem alle. Den er lett å slå sammen og synes i grunnen ikke det er noe kronglete med glidelåssystemet. Ja, den er stor men det venner man seg raskt til og da holder den ut hele vognperioden. Min siste vokste ut av Brio Go da hun var 1 og et halvt år ;-)

Skrevet

Jeg har hatt Urban Jungle til alle mine tre barn, fortsatt like fornøyd :) Synes den er like super å manøvrere i butikker som på snø og i skogen.

Skrevet

Jeg har hatt Urban Jungle til alle mine tre barn, fortsatt like fornøyd :) Synes den er like super å manøvrere i butikker som på snø og i skogen.

Så bra :) har du savna fotbrett og hvor lenge kunne barna sitte i den?

Skrevet

Jeg har den og valget falt på mb og ikke tfk pga. utseende. Liker ikke tfk selv om den har gode egenskaper som f.ek håndbrems. Skal jeg klage på noe med tanke på MB er det at på min modell er selene tungvinte å tre gjennom soveposer o.l. ellers syns jeg bøylen/bumperbaren henger dårlig. Det gjorde det på den gamle modellen vår også. Ellers er vogna veldig god å trille og lett å ha med å gjøre. Har aldri savnet fotbrett som kan justeres. Barna har også sovet veldig godt selv om føttene henger nedover. En annen ting er at de har lufthjul som må fylles innimellom, men det gjør jo kjørekomforten også bedre i forhold til luftkanalhjul. Men jeg sier som jeg pleier at ingen enkeltvogner kan tilfredsstille alle mine behov og ønsker. Jeg må ha en vogn med fire hjul og en med 3 hjul uansett hvilke vogner jeg velger.

Skrevet

Enig. Jeg har prøvd litt av hvert og ingen slår MB på trillekomfort! Tror det er gjort noen endringer fra 09-modellen som vi har, så jeg kan ikke svare på andre spørsmål om størrelse o.l. Vi har i hvert fall vært kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: 915ac...eff

Skrevet

Skriver under på denne jeg også! Vi er superfornøyd. Kikket på TFK også, men jeg har ingen behov for håndbrems, syntes MB var MYE edre å trille og syntes TFK ser så klumpete og stygg ut.

Anonymous poster hash: 9dd6f...ee0

Skrevet

Jeg har den og valget falt på mb og ikke tfk pga. utseende. Liker ikke tfk selv om den har gode egenskaper som f.ek håndbrems. Skal jeg klage på noe med tanke på MB er det at på min modell er selene tungvinte å tre gjennom soveposer o.l. ellers syns jeg bøylen/bumperbaren henger dårlig. Det gjorde det på den gamle modellen vår også. Ellers er vogna veldig god å trille og lett å ha med å gjøre. Har aldri savnet fotbrett som kan justeres. Barna har også sovet veldig godt selv om føttene henger nedover. En annen ting er at de har lufthjul som må fylles innimellom, men det gjør jo kjørekomforten også bedre i forhold til luftkanalhjul. Men jeg sier som jeg pleier at ingen enkeltvogner kan tilfredsstille alle mine behov og ønsker. Jeg må ha en vogn med fire hjul og en med 3 hjul uansett hvilke vogner jeg velger.

Selene i MB er gjort om i de nye modellene! Kjempe lettvint!

Skrevet

Jeg har MB Terrain og den har håndbrems. Jeg er faaaaaaantastisk fornøyd. Har prøvd x-antall vogner (til samboers store fortvilelse) og dette er den første vogna som overlever hos meg.

Anonymous poster hash: 28cde...055

Skrevet

For å slå et slag for TFK'en igjen (føler det er viktig her haha :-P) så har den en bag som kan gjøres om til sittedel som kan være vendt mot deg. Det synes jeg er superviktig.

Skrevet

For å slå et slag for TFK'en igjen (føler det er viktig her haha :-P) så har den en bag som kan gjøres om til sittedel som kan være vendt mot deg. Det synes jeg er superviktig.

MB har sittedel du kan ha vendt mot deg.

Anonymous poster hash: 28cde...055

Skrevet

Selene i MB er gjort om i de nye modellene! Kjempe lettvint!

Tror det er en 2012 modell vi har som er trøblete. Den som var enda eldre var bedre.

Skrevet

Vi har mb swift, en liten variant av urban jungle. Eeeeelsker vognen, kunne ikke vært mer fornøyd!

Skrevet

Elsker MBen min! Har hatt bugaboo før. MBen kan jeg fint manøvrere med pekefingeren, og er super når jeg også lufter min svære hund. Aldri savnet justertbart brett. Naboen har TFK og hun angrer på den fordi den er svær, klumpete og STYGG som fy.

Skrevet

Har bare erfaring med den som trillingvogn (var dagmamma da jenta mi var liten). Veldig fornøyd med den vogna, de satt godt, sov godtog den var lett å manøvrere til tross for over 30 kg barn oppi! Kan tenke med singelvogna er kjempegod.

Skrevet

Så gøy å se så mange bra erfaringer :) lysten blir sterkere til å prøve den må eg innrømme ;) har sett på svart eller fargen ocean. Men er så i tvil hvem jeg blir mest fornøyd med... Ocean er bare så fresh, men svart er jo mer "safe". Noen som har noen gode råd ift farge?

Skrevet

Dytter litt igjen jeg ;)

Skrevet

Ingen flere?? ;)

Skrevet

Vi har MB og er veldig fornøyd! Har ikke erfaring med tfk, men syns den er litt stygg og glorete.. 

Skrevet

Vi har tfk og veldig fornøyd, god plass trille og passer vårt bagasjerom på bilen...

Skrevet

Vi har MB og er veldig fornøyd! Har ikke erfaring med tfk, men syns den er litt stygg og glorete..

Hehe, jeg syns også at tfk er litt sånn "jalla". Syns absolutt ikke kallesjen er lun. Hvordan har du opplevd mb med tanke på lengde i sittedelen? Hvor lenge kan barnet sitte i denne? Syns den ser en tanke kortere ut enn tfk. Er litt derfor jeg er i tvil også. For jeg vil ha lang brukstid på vognen.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...