PrinsesseHengepupp Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Når du er på kino og klager høyt på dårlig renhold og stygg lukt før filmen starter, og til slutt kapitulerer for å forlate, men i det du reiser deg oppdager du at det er dama i nabosetet som lukter... Av og til bør selv prinsesser holde kjeft :-P
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Jeg skulle ønske jeg ikke kunne toppe den der, men jeg tror jeg kan det. Var også på kino da jeg var 15-16 år, og fra nabosetene våre kom det prompelyder. Meg og venninnen min synes det var veldig ekkelt, så vi begynte å kommentere oss i mellom, det sånn at vedkommende kanskje kunne slutte. Før reklamen var ferdig hørte vi at de såvidt snakket om stomiposen til kvinnen som satt der. Har dårlig samvittighet for det enda! Så, ja, av og til bør man holde kjeft! Anonymous poster hash: ca825...d40
Von Hertelhofen Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Folk som stinker har en tendens til ikke å vite det selv... Så hun følte seg nok ikke truffet av kommentaren.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Når du er på kino og klager høyt på dårlig renhold og stygg lukt før filmen starter, og til slutt kapitulerer for å forlate, men i det du reiser deg oppdager du at det er dama i nabosetet som lukter... Av og til bør selv prinsesser holde kjeft :-P Det kan jo hende at du har gjort henne en tjeneste. Mange vil jo unngå henne pga en slik lukt. Men som Bakverket sier - det spørs vel om hun er klar over lukten selv og om hun tar det til seg. Men huff, for en fæl følelse... Anonymous poster hash: 22b81...024
Katteskinnet Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Verste er at nå er jeg nysgjerrig på hvordan hun luktet
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Jeg var på et kjøpesenter med svigerinna mi. Vi møtte på venninna hennes og hennes barn. Etter en stund busa jeg ut med at jeg trodde barnet hadde bæsja i bleia. Men neida, hun brukte ikke bleie hun. Kjente de ikke så mye da, men vet av de nå og de er veldig urenslige av seg. Anonymous poster hash: 65a68...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå