Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg kan engelsk, litt tysk og tre ord på samisk. Pluss litt barnetv-kinesisk Ja, jeg kjeder meg! Anonymous poster hash: 5ef25...8b7
Raych Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Norsk, tegnspråk, engelsk, fransk, spansk, serbokroatisk og litt islandsk
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Engelsk morsmål, flytende norsk, turistfransk, turisttysk, turistspansk. Overlever og kan booke meg hotellrom og bestille mat/betale for meg osv mao. Anonymous poster hash: bb04a...69f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Norsk, tysk, polsk, engelsk og tyrkisk. Anonymous poster hash: 286ad...415
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Norsk morsmål, arabisk og engelsk flytende, veldig bra fransk og mindre bra spansk. Anonymous poster hash: 866b1...f8a
Gjest Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 (endret) Fransk, Italiensk, Spansk, Engelsk, Gresk, Dansk og Svensk. Selvsagt norsk Holdt på å glemme tysken a gitt. Endret 20. april 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Flytende spansk, norsk og engelsk. Forstår litt og kan delvis gjøre meg forstått på fransk og tysk... Anonymous poster hash: 5aa67...c91
monson Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Fransk, Italiensk, Spansk, Engelsk, Gresk, Dansk og Svensk. Selvsagt norsk Holdt på å glemme tysken a gitt. oj du kan mange språk.. hvorfor kan du gresk? Jeg prøver og lære meg gresk nå, men synes ikke det er så lett.. noen tips?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 De språkene jeg kan snakke flytende og kan skriftlig er: Norsk Engelsk Fransk Arabisk Tyrkisk Portugisisk De språkene jeg kan snakke slik jeg gjør meg forstått men ikke 100% perfekt er: Urdu Mandarin Swahili Bosnisk Spansk Også kan jeg litt stammespråk fra en stamme i Zimbabwe Har vokst opp i Asia og Afrika og bodd i mer enn 8 land opp gjennom årene og lærer språk veldig fort. Anonymous poster hash: c6f62...bb3
monson Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Jeg kan bare norsk, engelsk, turist spansk og litt gresk. Prøver dog å lære meg det nå. Soden barnet mitt blir halvt gresk. Kan ikke ha pappa å barnet snakke et språk jeg ikke kan;)
Gjest Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Fransk, Italiensk, Spansk, Engelsk, Gresk, Dansk og Svensk. Selvsagt norsk Holdt på å glemme tysken a gitt.oj du kan mange språk.. hvorfor kan du gresk? Jeg prøver og lære meg gresk nå, men synes ikke det er så lett.. noen tips? Gikk på språklinjen da jeg gikk på vgs, og har et meget godt språkøre. Gresk er med eller mindre selvlært siden jeg har vært i Hellas siden jeg var 14 år og nå 41 Har endel greske venner, samt at jeg har pugget ordboken. Kalispera
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Samisk (morsmål), norsk, svensk, finsk, tysk, persisk og litt russisk Anonymous poster hash: e05a6...fa2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Norsk morsmål, flytende engelsk (bodd i engelsktalende land), turistfransk. Ikke all verdens:) Anonymous poster hash: b16ba...909
monson Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Fransk, Italiensk, Spansk, Engelsk, Gresk, Dansk og Svensk. Selvsagt norsk Holdt på å glemme tysken a gitt.oj du kan mange språk.. hvorfor kan du gresk? Jeg prøver og lære meg gresk nå, men synes ikke det er så lett.. noen tips? Gikk på språklinjen da jeg gikk på vgs, og har et meget godt språkøre. Gresk er med eller mindre selvlært siden jeg har vært i Hellas siden jeg var 14 år og nå 41 Har endel greske venner, samt at jeg har pugget ordboken.Kalispera Καλησπέρα hehe akkurat det kan jeg også. Men jeg er ganske skuffetbover meg selv hvor tregt det har gått. Enda jeg har gresk kjæreste og greske venner. Ja, ja.. får bare øve å øve da
Gjest Skrevet 20. april 2014 #15 Skrevet 20. april 2014 Heldige deg som har gresk kjærste. Alltid ønsket meg det jeg. Og sitte sammen med "svigermor" å hekle i en bakgate Hehe... Hadde vel sjansen i min grønne ungdom, men......løpet er kjørt der nå. Men dette klarer du! Øve øve og atter øve
monson Skrevet 20. april 2014 #16 Skrevet 20. april 2014 Heldige deg som har gresk kjærste. Alltid ønsket meg det jeg. Og sitte sammen med "svigermor" å hekle i en bakgate Hehe... Hadde vel sjansen i min grønne ungdom, men......løpet er kjørt der nå. Men dette klarer du! Øve øve og atter øve Hehe ja. Vet ikke om hun kan å hekle jeg. Men god mat det kan hun:p nam, nam jeg møtte min i Norge så fullstendig tilfeldig at han var greker
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #18 Skrevet 20. april 2014 Morsmålet mitt er norsk, og jeg snakker vel engelsk sånn som nordmenn flest, men jeg er mye flinkere muntlig enn skriftlig. Har hatt tysk i seks år på skolen, men det er så lenge siden nå, så jeg vet ikke om en tysker ville forstått meg. Kan svensk og dansk rimelig bra, siden det tydeligvis er lettere for meg å snakke språkene, enn det er for dansker og svensker å forstå bergensken min. Kan ikke gjøre meg forstått på flere språk enn det, selv om jeg kan enkelte setninger på kroatisk, gresk, islandsk, samisk, polsk finsk, fransk, italiensk, spansk, russisk, kinesisk, japansk og et afrikansk språk. (Jepp, prøver å skryte, siden alle andre her er så flink i språk xD ) Anonymous poster hash: ac62d...77e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #19 Skrevet 20. april 2014 Jaggu, for noen skrytelister dere hadde da! Jeg kan bare noen få Norsk Svensk (født der så) Dansk (jeg har ingen problemer med å holde orden på danske tall hi hi) Noe finsk (mange finner i Sverige ) Tysk (aldri hatt på skolen, bare lært gjennom fjernsyn, sett filmer, men utrolig nok kan jeg holde lange samtaler med tyskere, jeg har til og med fått med meg sånne detaljer som at bærepose heter "tete" (täglichtasche) på tysk) Noe fransk (jeg så mye på fransk tv før, M sis musique, men ikke fått helt grep om språket likevel, dessverre) Engelsk (så pass godt at jeg kan forskjellen på engelske ord og amerikanske ord) Jeg ønsket å lære meg røverspråket som liten, men det har jeg aldri fått helt til. Jeg er sikkert den eneste som fortsatt har et lite ønske inni meg om å lære meg det Anonymous poster hash: 377af...58e
Pom-mom Skrevet 20. april 2014 #20 Skrevet 20. april 2014 Flytende norsk, svensk & engelsk. Litt spansk, fransk & flemsk (jupp ste far er fra flam eller flem eller hva det heter det bitte lille stedet i Belgia som tror de er et eget land) + bitte litt romni (sigøyner språk) har noen dråper sigøyner blod så har lært meg litt for å plage mamma.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #21 Skrevet 20. april 2014 Norsk, engelsk, arabisk og tysk. :-) Anonymous poster hash: 68718...725
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #22 Skrevet 20. april 2014 Norsk, Nederlandsk, Tysk og Engelsk flytende. Snakker også fransk og spansk, men ikke flytende dessverre. Anonymous poster hash: fae47...99a
Gjest Skrevet 20. april 2014 #23 Skrevet 20. april 2014 Heldige deg som har gresk kjærste. Alltid ønsket meg det jeg. Og sitte sammen med "svigermor" å hekle i en bakgate Hehe... Hadde vel sjansen i min grønne ungdom, men......løpet er kjørt der nå. Men dette klarer du! Øve øve og atter øve Hehe ja. Vet ikke om hun kan å hekle jeg. Men god mat det kan hun:p nam, nam jeg møtte min i Norge så fullstendig tilfeldig at han var greker Flaks😊
skjotta Skrevet 20. april 2014 #24 Skrevet 20. april 2014 Norsk og engelsk flytende. Islandsken flyter den og men siden jeg har lært av menn bøyer jeg som en mann. Turist tysk og fransk og innbiller meg selvfølgelig at jeg behersker dansk og svensk ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #25 Skrevet 20. april 2014 Καλησπέρα hehe akkurat det kan jeg også. Men jeg er ganske skuffetbover meg selv hvor tregt det har gått. Enda jeg har gresk kjæreste og greske venner. Ja, ja.. får bare øve å øve da Xrona polla Anonymous poster hash: d2151...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå