Gå til innhold

Hvordan vet dere at han er over ex`en??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan jo si så mangt men ikke sikkert han mener det inners inne likevel..

Jeg har blitt litt usikker i det siste. Vi har vært sammen et par år, hans ex gjorde det slutt med han litt over et halvt år før han møtte meg. Føler litt nå at han plutselig en dag tenkte: nå må jeg få meg kjæreste igjen, jeg var den første han møtte på en datingside, sa han elsket meg etter 3 uker og vips etter 1 år med avstandsforhold kjøpte vi oss hus sammen. Ting har for det meste gått bra selv om jeg føler han holder noe litt inne innimellom.. Han sier ikke stort om ex`en, bare at hun krangler på alt.. Ikke vil han gifte seg og ikke vil han ha flere barn.

Så fikk jeg se noe jeg vet jeg ikke burde ha sett. Men vi har en felles pc, han private gikk istykker for en tid tilbake og han har tydeligvis kopiert alt fra hans private over på fellesen. Inne på mappe kalt eksamensbevis finner jeg masse masse bilder av henne, mange hundre, og selvfølgelig også sammen med barna. Noen nakne gravidbilder og mye som jeg vil si er hennes personlige ting som for eksempel kopi av kontoutskrifter, skattekort osv osv. Fra den tiden de var sammen. Mulig de brukte hans pc sammen så det er derfor alt ligger der. Han har også lagret chat de har hatt sammen og kjærlighetsbrev til henne som han har skrevet etter at det ble slutt..at han ikke ønsket det sånn, han var blind som ikke tok vare på henne på bra nok måte, at han elsker henne..

Uff, aner ikke hvorfor jeg fortsatte å lese, det er bare vondt selv om jeg vet det er fra hans tidligere liv...men jeg kan ikke fri meg helt på tanken om at jeg er og vil alltid være nr 2..ei som han ble sammen med fordi nr 1 ikke ville ha han mere..

Vet ikke om jeg tørr å ta det opp med han heller, føler meg så dum...og har snoka i tillegg..

Anonymous poster hash: 6427c...abc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen kloke ord å fortelle?

Skrevet

Hadde konfrontert han. Han har jo lagret dette på din pc! Avogtil må ubehagelige ting på bordet. Hadde krevd han hadde slettet nakenbilde, kjærlighetsbrev o.s.v. 

Anonymous poster hash: 5a99f...2e3
Skrevet

Ikke enkelt å ska mene noe om dette....

men han har jo kjøpt hus med deg og valgt å leve livet sitt med deg. Jeg synrs du bør konfrontere han med dette, ellers blir det å ta på selvtilliten og æren din. Be han forklare seg,

Anonymous poster hash: 8ddfc...a78

Skrevet

Jeg er over min ex, men har bilder av han. Ja, nakenbilder også, men jeg ser aldri på dem. (har ikke gjemt dem heller, ligger i en eller annen eske på loftet)
Hadde konfrontert han.

Anonymous poster hash: 6d776...1d1
Skrevet

Hvis jeg konfronterer han så skjønner han jo at jeg har snoket innpå ei mappe som tilhører han..

Og jeg vil virke sjalu..men det er vel det jeg er igrunn.. Uff, skulle ønsket jeg aldri hadde sett dette

HI

Skrevet

Gjør det  noe at du "snoker" da?! Er jo DIN pc!!   

Dersom han vrir det over på at du er sjalu og "snokete"- Så har han virkelig noe å skjule.

Anonymous poster hash: edfd4...57b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...