Influences Skrevet 21. april 2014 #26 Skrevet 21. april 2014 Pinlig mye... Har lagt på meg 20-25 kg, er 33 uker på vei:/ la på meg 25 kg forrige gang, de forsvant fort. Jeg veide 50 kg før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2014 #27 Skrevet 21. april 2014 Er slank til vanlig men graviditet gjør noe med forbrenninga mi pluss at jeg sliter med bekkenløsnings symptomer som gjør det vanskelig å trene som jeg ellers pleier. Er 23 uker påvei og har lagt på meg 12 kg alt.... Spiser sunt og ikke mer enn vanlig, men er vanligvis ute på fast tur på 3 km i bratt terreng daglig og trener styrke. Nå greie jeg ikke det, men har samme appetitt. Trøster meg med st jeg går raskt ned i vekt etter. Anonymous poster hash: aede0...87a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #29 Skrevet 22. april 2014 Med førstemann la jeg på meg rundt 6 kg. Nå har jeg foreløbig lagt på meg 4.1 kg og er 30 uker på vei. Startet svangerskapene med en bmi på hhv 30 og 32, så har mer enn nok å ta av:) De fleste kiloene kommet på mellom uke 26 og 32 første gang og etter uke 27 denne gang:) i tillegg har jeg kraftig bekkenløsning som gjør dagliglivet et helvete, så får ikke rørt meg som jeg ønsker:/ krysser fingrene for at vektoppgangen roer seg litt etterhvert denne gangen og:) Anonymous poster hash: 9a989...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå