Gå til innhold

Blir matt.. (bilder av gravstøtter på fb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god venninne som mistet barnet sitt, ei fantastisk flott dame som lar oss ta del i det korte livet til barnet, og sin sorg som alltid vil være der. Hun legger ut bilder av en fin pyntet barnegrav på f.eks fødselsdagen til barnet, jul, 17.mai osv.

Dette synes jeg er helt greit, det er hennes måte å takle sorgen og livet på.

MEN... så har vi en felles bekjent som da legger ut bilder av gravstøttene til sine besteforeldre, også besteforeldre som døde flere år før vedkommende ble født. Da gjerne med en lang sorgtung tekst.

Er det bare meg, eller er dette ganske spesielt?

Det er akkurat som om hun skal kopiere den andre venninnen som mistet barnet sitt.

Blir faktisk provosert.

Anonymous poster hash: 9136e...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppmerksomhetssyk...

Anonymous poster hash: 73ed0...08b
Skrevet

Folk takler slikt forskjellig. Venninnen din har ikke enerett på akkurat dette.

Anonymous poster hash: d0888...4cf
Skrevet

Er det copyright på slik oppførsel da? 

Anonymous poster hash: d5c74...6ab
Skrevet

Jeg har flere venner som har lagt ut bilde av gravstøtter til besteforeldre, oldeforeldre, barn, tanter og onkler osv på facebook. Alle takler dette forskjellig, noen synes det er fint å dele, mens jeg personlig synes det blir for personlig. 
Tror nok ikke hun legger ut bilde av gravstøtten for å herme, sier som de andre at det er nok hennes måte å takle det på.

Mye rart man skal henge seg opp i :)

Anonymous poster hash: 351f8...6d5
Skrevet

Jeg får alltid litt problemer med dere som alltid skal sammenlikne sorg, hvorfor gidder dere?

Anonymous poster hash: b80a5...f22

Skrevet

Ligger meg ikke for mye opp i hva folk poster på facebook.. blir det for irriterende ( foreksempel ene som bytter profil hvert 10. Min) da gjør jeg slik at jeg ikke får det opp når de poster noe, men må selv gå inn på profilen til vedkommende å snoke selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...