Gå til innhold

42 år og dødsforelska, vurderer et kjærlighetsbarn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, har møtt en herlig mann, men jeg har tre små barn jeg er alene med. Det er jo ikke mulig å få et til selv om dette er mitt livs kjærlighet..? Han vil sikkert ha et, han har to større barn…men jeg har virkelig nok med å holde hjulene i gang med mine tre små og jeg vil egentlig ikke ha fler. Jeg lever visst i en rus,men herlig er det;)jeg er vel for gammel….

Anonymous poster hash: c876b...abc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighetsbarn? Hva legger du i det? Trenger du et barn for å bevise deres kjærlighet? Hvorfor ikke nye livet og forelskelsen enn å risikere å ende opp som alenemor til 4.

Anonymous poster hash: d4c78...2c1

Skrevet

Hvorfor ikke?? Hvis dere begge vil, så kjør på!!

Anonymous poster hash: d7f63...794
Skrevet

Du vil egentlig ikke ha fler og han vil sikkert? Dette må dere jo prate ordentlig om i så fall.

Anonymous poster hash: a31e8...f8d

Skrevet

Er det lenge siden dere møttes? Kanskje gi det litt tid, så ser du hva dere ønsker da. Dere har jo faktisk 5 barn til sammen.

Jeg er selv 36 år, enslig mor til 2. Møtt en fantastisk mann jeg er stup forelsket i, han har ikke barn. Og plutselig vil jeg ha barn med mannen. Jeg som ikke ville ha flere. Men jeg tenker at jeg må bare gi det tid, så får vi bestemme oss da. Nå er forholdet så nytt at vi begge to vingler.

Anonymous poster hash: 4c913...c17
Skrevet

Kjærlighetsbarn? Jeg lurer også på hva du legger i det? Er ikke de andre tre også kjærlighetsbarn? Og hvis ikke, vil det evt nye barnet være det fordi du at the moment vil være sammen med faren? Så da er eet relativt da...du har ingen garanti for at forholdet varer, og når du sitter alene med 4 barn, har du 4 kjærlighetsløse barn da? -siden betegnelsen på ungen skal settes utfra forholdet du har til far deres?

Mener ikke å være krass, men jeg forstår ikke hva du mener. Alle ungene dine er jo kjærlighetsbarn! :)

Dernest, jeg hadde ikke i din alder skaffet meg enda et barn om jeg hadde hatt 3 fra før. Nyt heller masse kjærestetid med han nye.

Skrevet

Reagerer ikke så mye på alderen, men mer på at du er i en "forelskesrus".. Man gjør ofte litt overilte handlinger når man er forelska... For alle som har levd litt vet jo at dette enten går over til en dyp kjærlighet eller at det rett og slett ikke "er noe der". Ville vel ventet til hverdagen trer litte granne mer inn, før jeg hadde begynt å planlegge et barn til. Det er meg da ;)

Videre må jeg bare påpeke at jeg haaaaaaater  uttrykket "kjærlighetsbarn" i forhold til mine, dine våre familie situasjon.... Hva er de andre 3 barna dine da liksom? Lagd på godvilje og ork? Vet du sikkert ikke mener noe med det, bare jeg som virkelig ikke liker det utsagnet der. 

Nå har jo dere barn fra før av, så da vet dere ihvertfall hva dere går til. Ville vel pratet en god del om det først ;) Lykke til ;)

Anonymous poster hash: f574e...1f0
Skrevet

Ja hvorfor ikke, jeg reagerer ikke på verken alder, antall barn du har fra før eller at du er veldig forelsket.

Skrevet

Jeg er 40 og alenemor til tre. Om jeg hadde forelsket meg nå, hadde jeg aldri vurdert flere barn.... Alle de tre jeg har er allerede kjærlighetsbarn - det er ikke barna som definerer et forhold.

Nå vet ikke jeg hvor gamle de andre barna dine er, men uansett vil du være ganske gammel før dette "kjærlighetsbarnet" er ute av redet............. Er du sikker på at ny graviditet, spedbarnstid og travel småbarnstid ikke tar drepen på denne nye forelskelsen?? Hva med bare å nyyyyyyyyyyte det selv??

Anonymous poster hash: 8f3e9...d81
Skrevet

Det er helt naturlig å ville ha barn med den man elsker, å ha lyst på et kjærlighetsbarn! Vi mennesker er skrudd sammen på det viset. Og hva Løva hoa mener, når hun stiller seg uforstående til at alle barn er kjærlighetsbarn, det er de slettes ikke, uten at det har noe betydning for hvor glad man som mor er i barna.

Man får barn med folk en ikke er forelsket i for man ble gravid i feil forhold, etter et nummer med noen man nesten ikke kjenner, med eksen etter et svakt øyeblikk, og etter virkelige uheldige episoder. Alle barn er ikke kjærlighetsbarn, uten at det betyr at man ikke er gald i barna sine.

Om det er lurt å få et kjærlighetsbarn med denne mannen, som sikkert er på din alder om han har store barn, det kan jo ingen andre enn dere bestemme. Men nå er det så fine løsninger på far og permisjon, og far kan jo ta største delen av småbarns styret om du ønsker det. Om dere har lyst på barn sammen, så bør dere få barn sammen.

Anonymous poster hash: 5f35c...86b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...