Gå til innhold

Bilde av shopping-fangsten til datteren på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg har vært på shopping med datteren sin på 8 år nå i påsken og legger ut ett bilde av haugen med klær og div datteren har shoppet. Jeg merker jeg reagerer på at shopping plutselig er noe å skryte av og da spesielt når det gjelder ett barn. Denne moren er veldig materialistisk og snobbete og jeg føler ikke at vi har noe til felles lenger. Jeg tror hun gjerne ville ha meg i omgangskretsen sin fordi jeg er fra vestkanten og har god utdannelse. Men det er ikke ensbetydende med at jeg har overfladiske verdier. Jeg er opptatt av secondhand og å lære barna å ha ett fornuftig forbruk.

Anonymous poster hash: adafa...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 36872...66a

Skrevet

Det ble litt feil fremstilt. Det jeg reagerer på er at jeg føler hun gir datteren sin feil verfier. I tillegg er jeg vel litt irritert allerede på at hun bare snakker om materialistiske ting i enhver sammenkomst. Og hun er dessverre en jeg ikke kan unngå, siden hun er gift med bestevennen til mannen min.

Skrevet

Shopping - jeg hater ordet.

Anonymous poster hash: ad29d...802
Skrevet

Du er fra vestkanten, faktisk. Ja, da er du jo selvsagt bedre enn henne.

Anonymous poster hash: dd176...2af
Skrevet

Ok.. men skjønner ikke hvordan du har noe med dette å gjøre. Hva med å passe sine egne saker.

Anonymous poster hash: 00bd1...fa1

Skrevet

Ok.. men skjønner ikke hvordan du har noe med dette å gjøre. Hva med å passe sine egne saker.

Det var til HI altså, ikke dere som svarte mellom:)

Skrevet

Du er fra vestkanten, faktisk. Ja, da er du jo selvsagt bedre enn henne.

Anonymous poster hash: dd176...2af

Nei, jeg har aldri sagt at jeg er bedre enn henne. Men hun er typen som tror hun kan klatre ved å henge med personer som i hennes øyne har den rette statusen.

Skrevet

Kjøpe, kjøpe, kjøpe, vise at man har penger nok, det er viktig for enkelte......

Anonymous poster hash: d4f9f...2ed
Skrevet

Kjøpe, kjøpe, kjøpe, vise at man har penger nok, det er viktig for enkelte......

Anonymous poster hash: d4f9f...2ed

Ja, dessverre.

Skrevet

Kjøpe, kjøpe, kjøpe, vise at man har penger nok, det er viktig for enkelte......Anonymous poster hash: d4f9f...2ed

Ja, dessverre. Anonymous poster hash: adafa...a72

Har du jobb?

Anonymous poster hash: 5df59...434

Skrevet

Kjøpe, kjøpe, kjøpe, vise at man har penger nok, det er viktig for enkelte......Anonymous poster hash: d4f9f...2ed

Ja, dessverre. Anonymous poster hash: adafa...a72
Har du jobb?

Følte du deg truffet? Ja, jeg har jobb, men ser ikke at det er relevant?

Skrevet

Du bør være litt forsiktig med hva du skriver her inne. Du kan bli gjenkjent når du skriver ufine ting om andre

Skrevet

Du bør være litt forsiktig med hva du skriver her inne. Du kan bli gjenkjent når du skriver ufine ting om andre

Du er nok ikke den eneste som har lagt ut sånne bilder. Og jeg har nok fikset litt på teksten for å ikke bli gjenkjent, så pass på at du ikke hugger hodet av noen. For det blir ikke mitt hode som ruller.

Skrevet

Sånne mennesker er ikke jeg så glad i heller, spesielt ikke da det er det som blir samtaleemne. Må jo gå a og prate om mye annet enn shopping. Sånne mennesker har jeg ikke noe felles med. Jeg bryr meg ikke om shopping, eller verdien av varer. Synes det er idioti og bruke en formue på noe, bare fordi det står et merke på det. Jeg kjøper det jeg trenger, noe mer enn det er ikke nødvendig.

Anonymous poster hash: 090d6...65e
Skrevet

Sånne mennesker er ikke jeg så glad i heller, spesielt ikke da det er det som blir samtaleemne. Må jo gå a og prate om mye annet enn shopping. Sånne mennesker har jeg ikke noe felles med. Jeg bryr meg ikke om shopping, eller verdien av varer. Synes det er idioti og bruke en formue på noe, bare fordi det står et merke på det. Jeg kjøper det jeg trenger, noe mer enn det er ikke nødvendig.

Så godt at du forstår meg. Jeg synes folk generelt bare blir mer og mer snevre og fokuserte på overfladiske verdier. Jeg kjeder meg virkelig i deres selskap når det eneste de snakker om er hva de har kjøpt og/eller har planer om å kjøpe.

Skrevet

Så godt at du forstår meg. Jeg synes folk generelt bare blir mer og mer snevre og fokuserte på overfladiske verdier. Jeg kjeder meg virkelig i deres selskap når det eneste de snakker om er hva de har kjøpt og/eller har planer om å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...