Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Tlf min bare tuller, og jeg har bare en iphone liggende. Får beskjed om at kortet ikke virker i telefonen. Har tilbakestilt den, og fjernet koden på simkortet. Andre tips? Regner ikke med kundeservice er åpen idag... Anonymous poster hash: fa223...124
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Simkort til androidtelefoner virker ikke i iphone, du må ha et spesielt simkort til apple-produktene (de er jo såpass sære at de ikke lager noe som er kompanibelt med andre sine produkter ) Anonymous poster hash: 0fb2a...a75
klg,2 boys now:) Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Sim kortet er ikke anderledes for android el iPhone.er vel mere om kort str passer
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Simkort til androidtelefoner virker ikke i iphone, du må ha et spesielt simkort til apple-produktene (de er jo såpass sære at de ikke lager noe som er kompanibelt med andre sine produkter ) Anonymous poster hash: 0fb2a...a75 Herlighet. Hvordan får jeg det da, vet du det? Sjekket på nett og det virket som om det bare var for operatøren og låse det opp? Jeg har ikke kjøpt mobil og abbonement sammen... Anonymous poster hash: fa223...124
Von Hertelhofen Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Du må synkronisere iphonen med iTunes. ForbAska tungvint, jeg sender min medfølelse
L'attente Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Hmmmn, har jeg ikke opplevd. Om det er str kan man file det til.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Sim kortet er ikke anderledes for android el iPhone.er vel mere om kort str passer Det passer, har microsim. Men får opp at kortet ikke er kompatibelt med iphone, og google mener det er et vanlig problem... Anonymous poster hash: fa223...124
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Sim kortet er ikke anderledes for android el iPhone.er vel mere om kort str passer Det er vel det som er greia er det ikke det da, at iphone må ha en annen størrelse på simkortet enn f.eks Nokia og Ericson, derfor må du bestille nytt simkort når du kjøre iphone? Anonymous poster hash: 0fb2a...a75
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Du må synkronisere iphonen med iTunes. ForbAska tungvint, jeg sender min medfølelse Og dette er jo grunnen til at jeg ikke vil ha iphone i utgangspunktet... møkk altså Anonymous poster hash: fa223...124
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Sim kortet er ikke anderledes for android el iPhone.er vel mere om kort str passer Det er vel det som er greia er det ikke det da, at iphone må ha en annen størrelse på simkortet enn f.eks Nokia og Ericson, derfor må du bestille nytt simkort når du kjøre iphone? Anonymous poster hash: 0fb2a...a75 Kortet passer, det bare virker ikke. Anonymous poster hash: fa223...124
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Sim kortet er ikke anderledes for android el iPhone.er vel mere om kort str passer Det er vel det som er greia er det ikke det da, at iphone må ha en annen størrelse på simkortet enn f.eks Nokia og Ericson, derfor må du bestille nytt simkort når du kjøre iphone? Anonymous poster hash: 0fb2a...a75 Nå til dags får du simkort som har begge str i ett... Anonymous poster hash: 0b61c...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå