Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 for 1-2 år siden ble jeg kjent med en fyr som jeg ble temmelig betatt av. Men på grunn av ting som har skjedd i livet hans så ønsker han å fokusere på karriere og utdannelse, greit nok tenkte jeg men man kan jo kombinere og han var vel ikke på daitingide og sa at han var på utkikk etter ei jente for ingenting. Vel vi treftes et par ganger og vi hadde god kjemi og vi begge viste tydelig at vi var tiltrukket hverandre. Så ble vi opptatte på hver vår kant men holdt litt kontakt over tlf. Så nå i påsken kom han på besøk og vi koste oss veldig og snakket om alt mulig. Plutselig kysser han meg og der var vi i gang. Ja dere kan jo tenke dere hvor vi endte opp. Det var så herlig og da blusset følelsene mine for han for fult. Han lå lenge å holdt rundt meg og ville ikke dra, noen timer senere kom han seg opp av senga, han måtte hjem siden jeg hadde ungen min hjemme. Men ja altså poenget er, han har så mye på tallerkenen når det kommer til skole, og så driver han litt for seg selv, så han føler at han ikke kan gi 100% av seg selv for å ha en "familie". Jeg skjønner han godt og ønsker at han skal oppnå det han ønsker, men er det da bare for meg å glemme han og gå videre? Han viser at han liker meg veldig mye, men får litt inntrykk av at han ikke klarer å kombinere begge tingene han vil. Beklager litt rotete innlegg. Anonymous poster hash: a9865...ad8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Av og til er timingen rett og slett ikke riktig til at det kan bli noe mer. Men når begge er single og påstår å like hverandre og den ene likevel velger forhold bort - da tror jeg at interessen kanskje ikke er så stor likevel. Kan du ikke snakke med ham, da - vær ærlig med ham med hvor godt du liker ham. Spør hva han ønsker. Spør hvor lenge han mener livet hans blir så travelt. Hvis det f.eks. er snakk om at han er ferdig utdannet om et år, så går det an å ha et forhold som tar hensyn dette året - hvis begge er innstil på det. Hvis han ikke vil det så tror jeg ikke han er interessert nok. Gå i hvert fall ikke og vent på en fyr hvis han sier han ikke vil ha deg nå, men når han er ferdig med utdannelse osv., for sier han det så er han ikke interessert, men at du er grei å ha på gress. Snakk med ham og finn ut av det Anonymous poster hash: 4b15d...b44
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Tipper at han kun er ute etter å knulle uten forpliktelser Anonymous poster hash: 56faf...f7a
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Høres ut som han liker deg godt, men at han av uvisst årsaker ikke vil forplikte seg. Forklaringene hans høres ut om unnskyldninger, spør du meg. Kanskje har han vanskelig for å forplikte seg generelt, kanskje er han litt skremt av at du er mor, kanskje er han ikke egentlig interessert nok i akkurat deg. Uansett tror jeg du bør belage deg på at dette ikke blir noe, og vurdere om du orker å investere noe i ham ved å ha sex og møtes i ny og ne for litt påfyll til forelskelsen. Anonymous poster hash: 6051c...630
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Huff, jaja det er vel ikke så mye jeg får gjort med det. Hi Anonymous poster hash: a9865...ad8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Han var ikke noe interessert i et forhold.... Hi Anonymous poster hash: a9865...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå