Gå til innhold

Fettere Leo og Matheo, for likt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår nevø heter Matheo, nå venter vi en gutt som vi alltid har ønsket å døpe Leo (oppkalling). Blir dette for like navn? De to guttene kommer til å ha mye kontakt.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 4be8a...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Leonard ?

Anonymous poster hash: 70125...f5a
Skrevet

Nei, om det er det navnet dere liker best så gå for det. Synes det ikke er for likt. en om dere selv føler på det så kan dere i sååfall høre med foreldrene til fetteren

Anonymous poster hash: cfc9d...0a4
Skrevet

Tja, likt er det jo. Men ikkje for likt om det er Leo de vil ha. Sjølv hadde eg nok gått for Leonard, då det namnet er meir "heilt".

Skrevet

Vi ønsker kun navnet Leo, som en hyllest til min manns bestefar. Bestefaren til mannen min tok mye vare på han i barndommen, og betyr enormt mye for han. Så vi ønsker kun dette navnet :-). Eneste som er litt "dumt" er at jeg syntes navnene "rimer" litt :)

Anonymous poster hash: 4be8a...070

Skrevet

Kjenner fettere som heter Sander og Aleksander. Moren spurte søstra si om det var greit. Det var det. Mener ikke at du skal spørre om det da. Synes det er greit at du kaller din Leo.

Skrevet

Synes ikke de er for like. Personlig liker jeg Leo, synes ikke det blir mer helt med Leonard, bare et helt annet navn i mine ører.

Anonymous poster hash: cfc9d...0a4
Skrevet

Vet ikke om det blir for likt, men Leo er jo helt grusomt. Det er forbi min fatteevne st noen kaller et nydelig lite barn Leo. Nåtidens Ronny. Finnes det ikke et litt mindre belastet navn som likevel blir oppkalling?

Anonymous poster hash: fb088...fd9

Gjest Julia1984
Skrevet

Disse to guttene blir jo selvstendige menn etterhvert. De kommer jo ikke til å gå ved diden av hverandre resten av livet.Barn er er vi er kortest her i livet, og ja det rimer- men det hadde jeg inne brydd meg om

Skrevet

Matheo og Leo er fine navn!

Anonymous poster hash: cc4b4...760

Skrevet

Her har vi fettere som heter Theo og Matheo,og det går helt fint :-)

Anonymous poster hash: 119d5...674

Skrevet

nei, det går

Anonymous poster hash: b8178...31d
Skrevet

Å kjære... Leo?? Grusomt, grusomt navn!! Selv om bestefar var hyggelig mot far, så trenger ikke far å være kjip mot sønn!

Anonymous poster hash: 07f8f...7db

Skrevet

Jeg vet om to fettere som heter Sindre og Sondre, så alt går an... Matheo og Leo er ikke så likt at det blir noe problem, syns jeg.

Anonymous poster hash: f6b47...1d4
Skrevet

Synes dere virkelig Leo er så grusomt? Er da ikke så mange som heter det?

Anonymous poster hash: 2331c...d6e

Skrevet

Det er ikke for likt. Begge navnene er sylharry og vil bli fremtidens Ronny og Kevin så sånn sett passer de jo bra sammen.

Skrevet

Det går helt fint :)

Koselig å velge et navn som en synes hedrer en flott mann da.

Og ikke bry deg om de stygge kommentarene om navnet, dere velger det navnet dere ønsker. Leo er også et populært navn nå, så flertallet av befolkningen liker det ;) jeg er sikker på at deres Leo blir en flott gutt :)

Skrevet

Går helt fint.

Til dere som kritiserer henne for valg av navn, hvorfor? Hun spurte ikke om andres meninger. De har valgt et navn som betyr mye for dem, og det teller mer enn hva anonyme her mener.

Skrevet

Går helt fint.

Til dere som kritiserer henne for valg av navn, hvorfor? Hun spurte ikke om andres meninger. De har valgt et navn som betyr mye for dem, og det teller mer enn hva anonyme her mener.

Fordi det er fortsatt håp for at hun kan endre mening

Anonymous poster hash: 07f8f...7db

Skrevet

Litt likt, men gjør det noe da...?

Og navnet syns jeg er helt ok, men halvparten av alle små gutter heter det nå har jeg inntrykk av..... Dere har ikke tenkt på å ha to navn da? Leo Andrè f.eks....?

Anonymous poster hash: 86220...f0a
Skrevet

Går helt fint.

Fordi det er fortsatt håp for at hun kan endre meningAnonymous poster hash: 07f8f...7db

Og jeg tipper du ønsker at de heller skal velge Kristan, Erik, Håkon eller et "sterkt" navn. Kan man ikke bare godta at folk er forskjellig?!

Anonymous poster hash: cc4b4...760

Skrevet

Litt likt, men gjør det noe da...?

Og navnet syns jeg er helt ok, men halvparten av alle små gutter heter det nå har jeg inntrykk av..... Dere har ikke tenkt på å ha to navn da? Leo Andrè f.eks....?

Anonymous poster hash: 86220...f0a

Leo André er jo enda mer belastet enn Leo alene. Megabelastende kombinasjon. Dessuten klarte ikke engang du å skrive aksenten riktig vei. Noe mange som heter André ikke klarer heller.

Anonymous poster hash: fb088...fd9

Skrevet

Jeg vet om fettere som har samme navn:) så Leo og matheo går helt fint:)

Anonymous poster hash: 656db...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...