Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Ønsker absolutt ikke et barn til.... Men har blitt gravid på prevansjon. Vurderer abort fordi jeg føler så sterkt at jeg er ferdig med barn. Men lirer også på om det vil endre seg om jeg beholder? Noen med lin erfaring? Anonymous poster hash: c00ae...7a7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Hei :-) Jeg har blitt gravid på prevensjon to ganger (spiral og piller). Første gang valgte jeg abort, men denne gangen ble det til at jeg beholdt det og har snart termin. Begge beslutningene var kjempevanskelige å ta!! Angrer ikke på at jeg valgte abort første gangen, og jeg hellet mot det denne gangen også... Men etter å ha gått en ekstra runde med meg selv bestemte jeg meg for å ta en duotest og dersom den gikk bra, skulle jeg beholde det. Det har vært noen tøffe måneder og jeg har vært i tvil flere ganger underveis, men heldigvis har jeg to enestående venninner som jeg har snakket MYE med i denne tiden. Nå gleder jeg meg til å bli mamma igjen og vet at jeg kommer til å elske dette barnet like høyt som de andre to jeg har vært så heldig å få :-) Lykke til med valget ditt!! Og ja - det kan endre seg :-))) Anonymous poster hash: 1d733...185
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Hei :-) Jeg har blitt gravid på prevensjon to ganger (spiral og piller). Første gang valgte jeg abort, men denne gangen ble det til at jeg beholdt det og har snart termin. Begge beslutningene var kjempevanskelige å ta!! Angrer ikke på at jeg valgte abort første gangen, og jeg hellet mot det denne gangen også... Men etter å ha gått en ekstra runde med meg selv bestemte jeg meg for å ta en duotest og dersom den gikk bra, skulle jeg beholde det. Det har vært noen tøffe måneder og jeg har vært i tvil flere ganger underveis, men heldigvis har jeg to enestående venninner som jeg har snakket MYE med i denne tiden. Nå gleder jeg meg til å bli mamma igjen og vet at jeg kommer til å elske dette barnet like høyt som de andre to jeg har vært så heldig å få :-) Lykke til med valget ditt!! Og ja - det kan endre seg :-))) Anonymous poster hash: 1d733...185 Dette var dom å høre meg selv...tusen takk for fint svar😉 Hi. Anonymous poster hash: c00ae...7a7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Bare hyggelig!! Og bare si ifra hvis du trenger en privat chatt :-) Anonymous poster hash: 1d733...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå