Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Møtte en fyr på fest i påska og vi var sammen hele kvelden inkl et ONS. . Vi utvekslet nr og la hverandre til på snapchat. Vi er rundt 40 begge to:p Det jeg lurer på er om jeg skal tørre be han på date uten alkohol, f.eks en gå en tur? Vi har sendt hverandre noen snapper, men ingenting utenom det. Skal jeg tørre ?? Anonymous poster hash: 92e9e...b60
klg,2 boys now:) Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Kjør på👍lite poeng med og sitte og fundere på hva det kunne vært hvis det ikke er noe håp.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Ta initiativ. Som nr 2 skriver - ingen vits å bare gå og lure på om det kan bli noe eller ikke. Er han interessert så setter han pris på at du tar kontakt. Kan være greit å ta et møte som ikke fører til sex - da finner du raskere ut om han også er interessert i et tredje møte eller ikke. Anonymous poster hash: 52d8e...c28
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Gjør det!! Hilsen en som vet hvordan det er å angre når det er for sent....... Anonymous poster hash: 22b14...e30
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Lykke til, forresten # 3 Anonymous poster hash: 52d8e...c28
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Ja, dere har rett.. Bare å hive seg uti det. Det verste er at han ikke vil og det blir litt flaut en liten stund:/ hi Anonymous poster hash: 92e9e...b60
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Ja, dere har rett.. Bare å hive seg uti det. Det verste er at han ikke vil og det blir litt flaut en liten stund:/ hi Anonymous poster hash: 92e9e...b60 Men er det egentlig flaut? Det er en helt ærlig sak om man er interessert nok til å ønske et forhold - eller om man ikke er interessert. Jeg synes det er mye bedre å spørre og få et nei, enn å kaste bort tid på å gå og tenke og gruble, kanskje møte personen igjen på en ny fest, ha et nytt ons.... og så gå og gruble igjen. Får du et nei, så er det ikke flaut, det er bare ærlighet som sparer deg for å kaste bort tid på noen som likevel ikke vil være bra for deg. Om du skulle få et nei og så møter ham igjen, så bare vær normalt hyggelig, du har ikke noe å skamme deg over. Det er et kompliment at noen liker en, det er ikke noe flaut i det. Når det er sagt.... jeg har vært der du er nå flere ganger, og følt akkurat det samme - men jeg har jobbet masse med meg selv, for jeg kastet bort så mye tid uten at noe skjedde. Dessuten - det kan jo hende du får JA Anonymous poster hash: 52d8e...c28
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Helt sant!! Det som er mest flaut er at han er kompis med svogeren min og jeg vil helst ikke at noen skal vite at jeg har 'prøvd meg'. Men det er jo ikke sikkert at han sier noe til noen heller da.. Hmm. Jeg sender en melding senere!! Takk for oppbackingen:) Hi Anonymous poster hash: 92e9e...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå