Gå til innhold

Hva tenker dere om voksne (30+) som kjører scooter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere over det? Syns dere det er sært?

Jeg som 30 åring tok meg en scootertur i påskeværet i dag😂😂 var egentlig litt flau.. Første gang ever jeg har kjørt, og syns det faktisk var morsomt!

Anonymous poster hash: 44461...5e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det ser teit ut, men det er meg.

Anonymous poster hash: 125af...15b

Skrevet

Gi blaffen i hva andre synes og nyt livet! Så flott at du hatt en strålende dag så langt! Kos deg og ønsker deg mange flere slike! :D

Anonymous poster hash: fc832...620
Skrevet

Snøscooter eller moped?

Sistnevnte er jo et fremkomstmiddel som er rimeligere og smidigere enn bil. Ser ikke problemet.

Min mann på 44 år kjøper seg scooter for å pendle til og fra flyplassen nå som han skal ukependle. Bilkøen er endeløs, men nå kan han snike seg fortere hjem.

Anonymous poster hash: a969b...a3d
Skrevet

Tenker mest at det må være et bra fremkomstmiddel økonomisk og miljømessig, men at det må være noe dritt hvis det regner.

Anonymous poster hash: c0644...9f7

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg det selv. Er vel ikke noe mer teit enn en vanlig sykkel? (og det er vel ikke teit ;)). Naboen ved mor og far har scooter, han er rundt 50 år og har familien der har to biler også, men ser ofte at han velger å kjøre scooteren. Praktisk framkomstmiddel over kortere avstander. 

Anonymous poster hash: c9232...591
Skrevet

Tøffe damer kjører MC :)

Anonymous poster hash: a18fc...513

Skrevet

Snøscooter eller mopedscooter?

Snøscooter er ikke teit. Mopedscooter som går i max 45 km er hakket teitere etter min personlige mening. Men tohjuls scootere som er større enn 50 kubikk er også et greit fremkomstmiddel for voksne. Jeg bor på bygda så har nok et annet syn på dette en de som bor i byen, der kan jeg forstå at selv en 50 kubikker kan være et greit fremkomstmiddel.

Anonymous poster hash: 7203a...69a

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ser teit ut når det regner, er kaldt og all annen trafikk kjører fortere enn deg.

Ser überkult ut når du suser forbi bilkøen som har stått stille i flere minutter.

Skrevet

I bynære strøk tenker jeg ikke noe over det, da kan det jo være veldig praktisk.

Mer ute på landet hvor det er større avstander så synes jeg jo det er litt merkelig at de gidder å putre rundt i 45 km/t i evigheter for å komme frem

Skrevet

Om jeg ser teit ut bryr jeg meg ikke om. Men å heller bruke 20 minutt til og fra jobb med scooter enn 40 minutt i kø er genialt.

Anonymous poster hash: ec491...76b

Skrevet

Bruker du ikke hjelm? Hvordan skulle jeg ha ant at du ikke var 16?

Synes uansett ikke det er teit.

Skrevet

Her i Oslo er det jo et supert fremkomstmiddel, særlig for dem som bor litt unna t-banen. Og sykling i denne byen er jo livsfarlig, og litt strevsomt med alle bakkene. Jeg kjører t-bane, men kJenner flere som kjører scootere og er godt over 30, til g med en bestemor på 60!

Anonymous poster hash: dd72f...b5f

Skrevet

Vet ikke hvorfor men syns menn ser teite ut og kvinner ok på scooter

Anonymous poster hash: 688a2...a59
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Folk må få velge selv hvordan de skal komme seg rundt uten at andre skal bry seg eller ha så sterke meninger om det.

Anonymous poster hash: 393c6...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...