Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Har mye jente klær igjen fra førstefødte. Tenker da på babyklær. Pluss at jeg har kjøpt litt og arvet mye flott. Har sikkert nok til 2 barn de første 3-4 mnd.. vet at det kommer mye mere etter at babyen kommer. Ihvertfall om folk kjøper like mye som sist barsel.. Får ikke brukt det.. Kan vi si hun heller kan få leker ? Til hun blir større? Eller er det frekt? Veninner og familie liker å kjøpe søte baby klær. Men er jo litt dumt når vi har i overflod.. vi har heller bruk for praktiske ting. Som smikker. Bleier. Leker. Gulpekluter. Flasker. Smokker. Osv.. Dette har vi ikke kjøpt inn.. Dette blir siste barnet vårt. Så syns dere det er ok at vi sier vi trenger andre ting enn rosa sparkebukser? Anonymous poster hash: 80b99...2d4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Det er ikke frekt, si at dere har for mye fra før. Anonymous poster hash: 9aee0...db3
Guttaboys Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Når jeg gir gaver til nyfødte, gir jeg alltid store str., om det er klær jeg gir. Nettopp fordi jeg vet at alle har overflod av små str., noe jeg selv hadde. Kjøper gjerne str. 74... Har også som prinsipp å kjøpe andre farger enn rosa til jenter, av samme grunn (bortsett fra sist, da fant jeg en utrolig søt buksedrakt i gammelrosa). Jeg vill sagt i fra om hva jeg ønsket meg, men ville ikke kommentert det om noen kom med babyklær. Du kan også bytte det i større str. Det gjorde jeg!
klg,2 boys now:) Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Ville ikke sagt at jeg ikke ønsker klær for da vil du meste sannsynlig få ett lass med bamser. Men heler si at hu ønsket klær fra str... Istede evt bytt i større str d du får
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Om folk spør, så kan du jo være konkret på hvilke str dere ønsker dere. Eller leker fra en viss alder. Anonymous poster hash: f6f5f...7df
Lykke~liten Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Jeg hadde satt pris på om du var ærlig å sa det, så slipper de å kjøpe noe som ikke blir brukt:) det er ikke frekkt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Helt greit å ikke ønske klær, men ikke forvent å få noe annet i steden. Dere har vel uansett leker også som kan arves? Det er heller ikke vanlig å få like mye til nr. to som til nr. en. Anonymous poster hash: d4c58...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå