Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Noen med fødselsdepresjon her.Hvordan har dere det? Vil helst bare gråte når babyen er urolig-er ikke mye urolig, men litt om kvelden.Usikker på om vi har valgt riktig navn da jeg syns det er vanskelig å kalle ved navn-sier helst babyen-men har ingen andre alternativer altså...nei er litt rar, men er redd det er en fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: 2bce9...2bf
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Min baby er fem uker, og jeg gråter litt hver dag. Føler meg litt gal for det var ikke sånn med første barnet. Kan nok komme av den store omstillingen og at jeg er sliten. Største er to år. Men om du føler at det er for mye å takle, må du snakke med noen du kjenner deg trygg på :-) venniner, samboer (om du har det), mor, søsken, lege, helsesøster osv. Det ER slitsomt å få en baby. Men følg med deg selv litt. Kjenn på hva du takler og ikke. Lykke til. Stor klem. Anonymous poster hash: a4489...e26
KarolineGjørSittBeste Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Vanskelig å si noe ut i fra det du nevner. Men mitt råd er;ta det på alvor. Dersom du føler deg skjør og sårbar i tiden fremover er det lurt å snakke med fastlegen. Selv har jeg aldri hatt det så vondt som det første året etter andremann ble født. Har fått hjelp nå, og har aldri hatt det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå