Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg kom til jenta mi var 4 mnd, så dabbet det av. . Nå er hun snart 2 år og jeg må få raua iggir;) kjekt for dem å se sendre i liveg tenker jeg. Anonymous poster hash: 73f2b...963
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Haha... Jeg kom også til 4 mnd. Nå er han 7,5 år og har lillesøster helt uten album. Hater å holde på med det og bruker tiden min til andre ting. Anonymous poster hash: 0b8be...6ba
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Har laget to album til hvert barn fra første leveår. Etter det har jeg bare laget familiealbum, ikke til hvert enkelt barn. Lager ferdige fotobøker fra nett da, en i året. Lager også et eget feriealbum og det er det albumet ungene elsker å lese i. Kjøpte et stort scrapbook-album for mange år siden også limer jeg inn 3-6 sider med bilder hver høst etter årets ferie, det synes ungene det er kjempegøy å bla i i ettertid, ferie er jo gode minner Anonymous poster hash: 93474...c66
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 I wish Når skulle jeg fått tid til det? Anonymous poster hash: cc0a4...4c8
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Ikke ett for hvert år nei.... Har laget scrapbook-album, men lenge siden jeg har holdt på med det nå. Ligger noen år på etterskudd for å si det sånn..... ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 I wish Når skulle jeg fått tid til det? Anonymous poster hash: cc0a4...4c8 Når du sitter her. Tror ungen hadde satt meg pris på ett album enn en mor som er her inne. Anonymous poster hash: 6409c...4ac
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Jeg lagde tli eldste, har album frem til hun er to år. Men så kom tvillingene… Di stakkar har såvidt forsiktig utfylte babybøker! Anonymous poster hash: e7021...5de
Gjest Julia1984 Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Jeg lager, eller setter inn alle bilder i album. Har over 20 fulle fotoalbum. Eldste er 6,5 år. Tar masse bilder. Foroalbumene er sikkert too much for andre, men både vi og barna elsker å bla i dem. Jeg er flink og fremkaller fortløpende slik at jeg aldri ligger på etterskudd. Har bare fotoalbum med lommer. Ikke scrapebook etc
Mikkemafian Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Er du gal? Jeg har 3 unger på 4 år, og er ikke så kreativ. Dermed er det dårlig med album her, gitt.. Men vi har nok av bilder, så hvis jeg skulle brekke beinet en gang, så er alt klart!!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 I wish Når skulle jeg fått tid til det? Anonymous poster hash: cc0a4...4c8 Når du sitter her. Tror ungen hadde satt meg pris på ett album enn en mor som er her inne. Anonymous poster hash: 6409c...4ac Så om man er her en halv time om kvelden mens man slapper av i sofaen, eller er her en halv time om morgenen mens ungen ser på litt barne-tv så bør man isteden egentlig straks løpe og hente bilder og lage album??? Jøss Anonymous poster hash: cc0a4...4c8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 de to eldste fikk eget album det første året de levde,og det skal lillesøster også få.men bortsett fra det blir det vel kun fra ferier jeg orker å velge,printe ut og lime inn i album... Anonymous poster hash: a6e88...5ed
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 I wish Når skulle jeg fått tid til det? Anonymous poster hash: cc0a4...4c8 Når du sitter her. Tror ungen hadde satt meg pris på ett album enn en mor som er her inne. Anonymous poster hash: 6409c...4ac Så om man er her en halv time om kvelden mens man slapper av i sofaen, eller er her en halv time om morgenen mens ungen ser på litt barne-tv så bør man isteden egentlig straks løpe og hente bilder og lage album??? Jøss Anonymous poster hash: cc0a4...4c8 Du spør når du skulle hatt tid til det. Jeg svarer. Du kunne hatt tid til det istedenfor å sitte på nett. Anonymous poster hash: 6409c...4ac
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 I wish Når skulle jeg fått tid til det? Anonymous poster hash: cc0a4...4c8 Når du sitter her. Tror ungen hadde satt meg pris på ett album enn en mor som er her inne. Anonymous poster hash: 6409c...4ac Så om man er her en halv time om kvelden mens man slapper av i sofaen, eller er her en halv time om morgenen mens ungen ser på litt barne-tv så bør man isteden egentlig straks løpe og hente bilder og lage album??? Jøss Anonymous poster hash: cc0a4...4c8 Du spør når du skulle hatt tid til det. Jeg svarer. Du kunne hatt tid til det istedenfor å sitte på nett. Anonymous poster hash: 6409c...4ac Nei det var nettopp det... Du svarte ikke bare - du poengterte at "ungen ville satt pris på det". Og spørsmålet til hi var om man lagde et album for hvert år - det gjør jeg ikke - men album lager jeg - et for hvert barn + et felles for alle Anonymous poster hash: cc0a4...4c8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Herregud. Hver eneste tråd jeg lager her inne ender opp i diskusjon. Hvordan er det mulig. Anonymous poster hash: 73f2b...963
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. april 2014 #15 Skrevet 20. april 2014 Herregud. Hver eneste tråd jeg lager her inne ender opp i diskusjon. Hvordan er det mulig. Anonymous poster hash: 73f2b...963 ALT kan diskuteres og krangles om her inne!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå