Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Termin er rett rundt hjørnet å jeg har lenge gått å ventet på fødsel, men de siste dagene er alt blitt så "stille". Kynnerene som jeg har hatt tett siden uke 12 er nesten borte. "Slimet" som det kom rikelig av får en uke siden er borte. Å rett og slett hele tanken på att: nå skjer det snart. Er borte. Har heller begynt å tenke att jeg kommer til å gå på overtid å må bli satt igang får ting kommer ikke til å skje av seg selv... Flere som har hatt det slik? Anonymous poster hash: ba361...7f7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Samme her... Sikkert for jeg er lei av å vente... Og leter etter tegn og vondt/rier. Har hsrr 3-4 cm åpning 2 uker slimproppen gikk for 4 dager siden, men ingen rier. Magen blir hard i ny og ne, men liksom for lite til å kontakte føden... Anonymous poster hash: 7608a...37d
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Sånn var det her og stille før stormen. Men så starta fødsel rett før uke 39. Baby er idag 2 uker. Lykke til! Anonymous poster hash: 8f045...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå