Gå til innhold

Ferre fødselstegn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin er rett rundt hjørnet å jeg har lenge gått å ventet på fødsel, men de siste dagene er alt blitt så "stille". Kynnerene som jeg har hatt tett siden uke 12 er nesten borte.

"Slimet" som det kom rikelig av får en uke siden er borte.

Å rett og slett hele tanken på att: nå skjer det snart. Er borte.

Har heller begynt å tenke att jeg kommer til å gå på overtid å må bli satt igang får ting kommer ikke til å skje av seg selv...

Flere som har hatt det slik?

 

Anonymous poster hash: ba361...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... Sikkert for jeg er lei av å vente... Og leter etter tegn og vondt/rier. Har hsrr 3-4 cm åpning 2 uker slimproppen gikk for 4 dager siden, men ingen rier. Magen blir hard i ny og ne, men liksom for lite til å kontakte føden...

 

Anonymous poster hash: 7608a...37d

Skrevet

Velkommen i klubben :-( gir opp snart!

Skrevet

Sånn var det her og :) stille før stormen. Men så starta fødsel rett før uke 39. Baby er idag 2 uker. Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 8f045...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...