Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Hvordan går det ann å lage så sinnsykt mye lyd av noe så pittelite som en tyggegummi? Er på påskeferie sammen med svigerfamilien og hver morgen sitter svigerfar å tygger på en tyggegummi og han får til å lage de utroligste smattelyder. Har idag fulgt litt med når han har spist den og munnen er ikke igjen ett eneste sekund. Er av de typene som hater smattelyder og som mister matlysta hvis noen lager alt for mye lyd ved matbordet, men det gjelder bare voksne, gjør meg ingenting når barn gjør det. Hvorfor vet jeg ikke, men mener voksne skal ha lært seg å spise med lukket munn. Hvilke lyder irriterer dere dere av da? Anonymous poster hash: b9e1e...31d
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Haha, kunne vært meg som skrev det der:) Kollegaen min som sitter ved siden av meg er også en tyggistygger med konstant åpen munn. Blir gal. Men for meg er påsken et deilig avbrekk sånn sett;) Foreldrene mine spiser også med mye fæle lyder. Barnesmatting derimot, er noe av det søteste jeg hører. Anonymous poster hash: 46baa...0ec
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Enig med deg, HI. Hater smatte/slafse- og smelle-lyder når folk spiser tyggis eller mat generelt. Hater også å høre på at folk 'tygger' på bestikket når de spiser (altså putter mat i munnen), kjempeekkel lyd. Anonymous poster hash: 8a0b6...851
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Uff, så ekkelt.... Hater sånt selv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå