Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Skal lage CookieMonster-cupcakes til barnebursdag i morgen, og disse er fylt med vaniljekrem. Kan jeg lage de helt ferdig i dag eller blir kjeksen i munnen på monsteret vassen av vaniljekremen? De blir i såfall stående i kjøleskap frem til kl to i morgen... Anonymous poster hash: 22fb8...3b3
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Ville ventet med kjeksen, den kan fort bli bløt av kremen Anonymous poster hash: 22398...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå