Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Har akkurat sett gjennom blogglista - deprimerende lesning. Alt er jo bare rosenrødt og perfekt! Leste speiltvillingene.. Ærlig talt. Sitter dere hjemme og lager påskeegg halv åtte på morningene? Er det noe galt med meg da? Anonymous poster hash: 67d1f...6f9
PRobert Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Når man er våken fra 6 med unger må man jo gjøre noe annet enn å bare glo på tv. Hva er så perfekt med å lage ting og tang? Det er koselig. Noen ganger er jeg vill og gal og lager vafler på denne tiden. Superperfekt jeg da
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Halv åtte idag var jeg igang med masse gjærbakst. Men, andre dager sitter jeg å glor på tv. Når man har blogg viser man jo de beste sidene Anonymous poster hash: 4b9aa...296
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Hun i overnevnte blogg sto opp før barna for å lage de påske-eggene - spesielt. Anonymous poster hash: 67d1f...6f9
Nettisen:) Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Du må lese med kritisk sans. Husk at det er blogger som skal vise det bloggeren vil vise. Fotballfrue er det beste eksempelet. Alt er en fasade, og det er jo greit. Hun tjener grovt på å skrive om alt det rosa. Men les f eks komikerfrue:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Oj speiltvillingene dama slår jo fotballfrua. Så lekker etter å ha fått tvillinger. Og like delikate rom og nusseklær. Fotballfrua må se seg slått gitt. Det å se bra ut etter å født ei med mini mage mot dette ojsan. Anonymous poster hash: 615e1...069
Gjest Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Liker å lese bloggen hennes faktisk. Skriver mye av det jeg mener, feks det med hysteri at unger skal tjores fast med stropper og belter, selv med 20 cm over bakken. Tenk at vi overlevde 70 og 80 tallet. Det skjønner ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Enig led deg over' Anonymous poster hash: 88238...3be
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Liker å lese bloggen hennes faktisk. Skriver mye av det jeg mener, feks det med hysteri at unger skal tjores fast med stropper og belter, selv med 20 cm over bakken. Tenk at vi overlevde 70 og 80 tallet. Det skjønner ikke jeg. Det farligste imdagens samfunn er faktisk pc, nettbrett og internett... Studier viser at dagens ungdom er dummere enn andre ungdommer tidligere nettopp pga det. De bruker ikke hjernen på riktig måte, og mange skoleungdommer klipper og limer inn fra nett istedet dor å skrive en oppgve helt selv. Anonymous poster hash: 88238...3be
Gjest Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Liker å lese bloggen hennes faktisk. Skriver mye av det jeg mener, feks det med hysteri at unger skal tjores fast med stropper og belter, selv med 20 cm over bakken. Tenk at vi overlevde 70 og 80 tallet. Det skjønner ikke jeg. Det farligste imdagens samfunn er faktisk pc, nettbrett og internett... Studier viser at dagens ungdom er dummere enn andre ungdommer tidligere nettopp pga det. De bruker ikke hjernen på riktig måte, og mange skoleungdommer klipper og limer inn fra nett istedet dor å skrive en oppgve helt selv. Anonymous poster hash: 88238...3be Det er sant. I " gamle dager" så var vi ute og brukte huet. Og var vi borte i mange timer, så blei ikke interpol kontaktet, fordi foreldrene våres viste at vi lekte og hadde det morro
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Perfekt blogg?? Jeg skrev en ærlig en jeg, dønnærlig. Men fikk så mye pes at jeg slettet den. Jeg fikk ikke lov å tenke slik og sånn, jeg måtte ikke føle sånn og sånn, og jeg måtte skjerpe meg,hvis ikke giddet ingen lese den mer osv. sikkert fått mye mye mere lesere dersom jeg hadde løyet og presentert ett glansbilde. Anonymous poster hash: 3af95...304
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Perfekt blogg?? Jeg skrev en ærlig en jeg, dønnærlig. Men fikk så mye pes at jeg slettet den. Jeg fikk ikke lov å tenke slik og sånn, jeg måtte ikke føle sånn og sånn, og jeg måtte skjerpe meg,hvis ikke giddet ingen lese den mer osv. sikkert fått mye mye mere lesere dersom jeg hadde løyet og presentert ett glansbilde. Anonymous poster hash: 3af95...304 Har du sett hvor mye pes rosabloggerne får eller? Anonymous poster hash: 94b52...a2b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 http://hjertesukkene.blogg.no/1397936179_hysteri_hysteri_hyste.html Anonymous poster hash: a4987...ecf
Serepta Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Synes den speiltvillingene var fin jeg. Aldri vært inne på den før, men er ganske enig med dama så langt.
Gjest Skrevet 20. april 2014 #15 Skrevet 20. april 2014 http://hjertesukkene.blogg.no/1397936179_hysteri_hysteri_hyste.html Anonymous poster hash: a4987...ecf Dæven døtte!! Som om jeg skulle ha skrevet dette selv!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #16 Skrevet 20. april 2014 . Det farligste imdagens samfunn er faktisk pc, nettbrett og internett... Studier viser at dagens ungdom er dummere enn andre ungdommer tidligere nettopp pga det. De bruker ikke hjernen på riktig måte, og mange skoleungdommer klipper og limer inn fra nett istedet dor å skrive en oppgve helt selv. Anonymous poster hash: 88238...3be Tull og tøys, kan du vise til disse studiene som viser at ungdom relativt sett er dummere nå enn før? Ungdom har blitt flinkere på noen ting, og mindre finke på andre ting. Ikke dummere. Mange positive sider ved elektronikken og utvikling av kognitive evner også, men man skal selvfølgelig ikke drive med overdreven bruk. Anonymous poster hash: 1a248...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå