Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Nå har minste wrælt fra klokken 00.30 inatt, og akkurat nå har hun roet seg! Gjett om ei sliten mamma som er klar for søvn, og skal være så snill å overlate babyen til papsen som kommer hjem fra nattevakt om ikke lenge! Jeg er så og lei, vil bare rømme herifra og komme tilbake når minste er ett par tre år og sover natten gjennom tårene triller ca 70% av natten, klarer virkelig ikke å fortsette slik! Jeg er så sliten å lei, hodet verker og den vonde følelsen jeg konstant går rundt med at jeg ikke er god nok er fæææl! God natt, nå skal jeg stjele til meg litt skjønnhetssøvn og slutte å klage! Anonymous poster hash: 02474...3e5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Håper du lar mannen sove etterhvert- regner med han skal på nattevakt inatt igjen. Anonymous poster hash: 8a99e...f98
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Håper du lar mannen sove etterhvert- regner med han skal på nattevakt inatt igjen. Anonymous poster hash: 8a99e...f98 Han er ferdig med sine netter nå, og sov fra 12-20 igår. Så hadde ikke noe dårlig samvittighet. Men nå er det opp og hopp, og kjenner godt at humøret er en liten smule bedre Hi Anonymous poster hash: 02474...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå