Gå til innhold

Frustrert av lite sex:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i 10 år, vi har 3 barn sammen. Yngste er 2 år. Vi har alltid hatt et bra sexliv, ganske ofte (ca 2-3 ganger i uka) også etter barna kom.

Det siste året derimot har han gradvis virket mer uinteressert. Han vil nesten aldri ha sex på kvelden lenger for han er så trøtt, sliten, har vondt her og der.. før hadde vi mye sex på morgenen i helgene, men ikke nå lenger. Forstår jo at det ikke alltid er like lett å få til morgensex med 3 barn som våkner tidlig, men allikevel.. 

Han tar sjelden initiativ og jeg lar være å legge meg samtidig med han for jeg føler meg så avvist når jeg ligger der og han ikke rører meg eller noe. Hvis jeg prøver å ta på han enser han det ikke.

Jeg er veldig seksuell av meg og blir så utrolig frustrert av å ha det sånn, går å tenker på sex døgnet rundt når jeg ikke får det.. vi småkrangler mye og stemningen er ofte dårlig.

Det er ikke sånn at vi aldri har sex, men det kan få gå en uke og 10 dager mellom hver gang nå. Han har hatt fri fra jobb hele påskeuka og vi har hatt sex EN gang siden forrige fredag. Seksuelt frustrert er bare forbokstaven..

Blir så lei meg siden vi alltid har fungert bra på dette området før. Har tatt det opp med ham mange ganger, han sier han skal skjerpe seg men det skjer jo ikke noe.. han sier han tenner på meg men at han er sliten for tiden.

Noen råd??

Anonymous poster hash: 11f61...aaf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, som om jeg skulle skrevet det selv! Trodde det skulle bli noe i natt men neida. Gikk og satt meg i stua og furter nå.

Og vi har kun vært sammen i to år og har bare et barn.

Hva med å ta på noe sexy og tenne masse stearinlys i stua etter at barna er lagt?

Nei huff, jeg vet ikke. Ingenting fungerer her ihvertfall og jeg er desperat.

Lykke til ihvertfall!

Anonymous poster hash: 1bfb0...a9b

Skrevet

Hvorfor er han så sliten, da? Og hvilke vondter har han?

Du skriver også at dere småkrangler mye - hvorfor krangler dere? Begynte kranglinen før eller etter dere begynte å ha mindre sex?

Hvis han er sliten pga for mye stress, for mye arbeid e.l. så må han få gjort noe med dette.

Hvis det er ting i forholdet eller i livene deres som gjør at dere begynner å krangle så må dere gjøre noe med det.

Og hvis mannen din er unormalt sliten og har vondter så sender du ham til legen for full sjekk. Går han med diverse mangler så kan han både få vondter og bli veldig sliten. Det er f.eks. ikke unormalt å ha veldig lave D-vitaminnivåer på vinteren - og nå før sola tar ordentlig så ligger vi som regel på aller laveste verdier. Dette kan gi ekstrem slitenhet, det kan gi smerter i muskulatur og ledd, det kan gi depresjoner... bare for å nevne noe.

Det gode er jo at han sier at han fremdeles tenner på deg. Da må dere finne ut hvorfor han er så sliten og har så vondt at han ikke lenger orker å ha sex så ofte som dere normalt har det.

Og bare så det er sagt... jeg forstår frustrasjonen din. Jeg har også et stort sexbehov, og så sant det ikke var sykdom inne i bildet hos en jeg elsket, så kunne jeg ikke leve med en mann som bare ville ha sex annen hver uke. Så jeg forstår frustrasjonen, det blir liksom bare større også når man ligger ved siden av uten at det blir noe mer.

Håper dere finner ut av det! Kanskje lurt å sende mannen til legen uansett pga slitenheten og vondtene.

Anonymous poster hash: 43c3a...971
Skrevet

Mitt råd er å ikke føle deg avist av han.. han er sikkert i en periode i livet hvor han ikke har mye sexlyst. Og mange menn synes dette er sårt og flaut. Så det er godt mulig han finner på unnskyldninger for at han rett og slett ikke har lysten. Men synes dette er flaut.

Skrevet

Han er sliten pga jobben, økonomien, alt mulig.. han er en perfeksjonist så han bruker mye energi på alt han foretar seg. Han har ellers småvondter her og der, vondt i hodet/ryggen/magen alt ettersom. er nok helst fordi han er sliten. Han var nettopp hos bedriftslegen og hadde ingen mangler eller noe, alt var perfekt i følge legen. Vi småkrangler mer nå enn før, mye fordi jeg ikke føler meg sett og ønsket av han. 

Ellers er han slank, han trener og holder seg i form.. men han sliter med søvnproblemer for tiden.

Anonymous poster hash: 11f61...aaf
Skrevet

Lykke til med forholdet, håper det ordner seg :). Bare en liten kommentar på frustrert av lite sex. Jeg har vært singel i 1,5 år og det er ihvertfall to år siden jeg hadde sex, holder på å bli sprø ja ;)

Anonymous poster hash: 53876...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...