Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Dere som har tre barn eller flere hvordan gikk fødsel nr tre i forhold til de andre? Min fødsel nr to var værre enn nr en, kan jeg regne med att nr tre er enda værre? Anonymous poster hash: 9e462...649
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Jeg fryktet for dette jeg også,ettersom fødsel nr to var mye verre enn nr en.Jeg tenkte:heregud,hvordan skal det bli neste gang? Men fødsel nr tre var noe annet enn nr to,og absolutt ikke så ille.Ille,ja,men ikke like jævlig som fødsel nr to Anonymous poster hash: 81887...7ed
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 For meg var fødsel nr 1 helt forferdelig, fødsel nr to veldig grei og fødsel nr tre en mellomting mellom de to.. tok lang tid å komme i gang med maserier over flere dager og jeg var utslitt så fikk epidural. Det var fprresten som å komme til himmelen da epiduralen begynte å virke! Litt på siden men anbefaler det på det varmeste:-) Anonymous poster hash: 78f76...f05
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Fødsel nr tre lettest. Men sånt er helt invidiuelt. Går ikke an å sammenligne det med andre mennesker! Anonymous poster hash: f7e23...f3a
Husbygger Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Nr. 1 tok 20 timer fra vannet gikk og riene startet, 2 timer med pressrier og gutten ble tatt med vakum pga stjernekikker. Kun rier i rygg og bekken pga måten han lå på. Nr. 2 tok 8 timer (12 timer fra vannet gikk) med rier, husker ikke hvor lenge jeg presset men slapp vakum selvom han også var stjernekikker. Kun rier i rygg og bekken med han også. Nr. 3 tok 30 min fra første ri til hun var ute på badegulvet. Rier i magen og det var mye "bedre" en i ryggen!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Fødsel nr en var helt forferdelig, nr to no stress og nr tre helt forferdelig igjen. Jeg lurte virkelig på hvorfor jeg hadde satt meg selv i denne situasjonen nok en gang og sverget til meg selv at dette var siste gang. Anonymous poster hash: 766b8...914
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Korfor sitte og tenke slik. Du gjør jo det verre for deg sjølv. Snart får du totalt angst for heile fødselen. Anonymous poster hash: 9d51a...fd8
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Gikk egentlig helt greit. Fikk vonde rier rundt midnatt, dro på sykehuset 02.30 og fødte 05.10. Brukte 4.5 time på de to andre og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå