Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Lang historie kort. Jeg og bf hadde et vennepar da jeg var gravid, som ble faddere til barnet. Vi var nære venner i 3-4år, før venneparet avsluttet forholdet sitt. Da ble kontakten med de mindre og mindre, kun korte treff et par ganger i året. Så blir det slutt mellom meg og bf, og vi begge får nye samboere. Kontakten med fadderene er fremdeles sporadisk. Nå har jeg og han fadderen fått mye kontakt igjen, og jeg merker en annen type kjemi enn før.. Vi har jo vært nære venner før. Burde jeg kjøre på, eller holde venne-avstand? Anonymous poster hash: 651c9...c4d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Er vel bare å kjøre på det Anonymous poster hash: 30ec0...0f6
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Det kommer vel mest an på om du fortsatt har samboer, evt om du har samvittighet til å gå bak ryggen hans. Er du derimot singel igjen er det vel fint lite som taler imot å utforske mr. Fadder.
Sint naken biltyv Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Det kommer vel mest an på om du fortsatt har samboer, evt om du har samvittighet til å gå bak ryggen hans. Er du derimot singel igjen er det vel fint lite som taler imot å utforske mr. Fadder.Samme som hun sa 😄
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Jeg er singel igjen, glemte å skrive det Anonymous poster hash: 651c9...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå