Gå til innhold

Ville dere våget dette?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca et år siden traff jeg igjen en gammel kompis og vi ble mer enn venner. Vi holdt på i ca 6 uker, før han plutselig gikk tilbake til eksen sin. De hadde hatt et turbulent forhold med mye sterke følelser, og hadde bare vært fra hverandre ca en mnd når vi to traff hverandre.

Vi har ikke hatt noen kontakt i det hele tatt det siste året. 

Nå er det slutt igjen og de har vært fra hverandre noen mnd, og han tok kontakt med meg i dag..Vi pratet bare litt om løst og fast, men han har vel en baktanke med det. Jeg likte han veldig godt og ble litt såret når han gikk tilbake til eksen. Tenk om han gjør det igjen?..

Anonymous poster hash: c2a43...663
Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Nei da ville jeg følt meg som en reserve.. Fysj. Syns du skal holde deg for god til å være nummer to!

Skrevet

Hadde ikke satset på en sånn fyr. Mest sannsynlig vet han at du liker han, og bruker deg til sine behov. Du er mer verdt enn som så.

Anonymous poster hash: 288d3...39b

Skrevet

Våget er vel ikke rette ordet hadde det vært meg - jeg hadde ikke giddet. Hadde fyren stått på pinne og lagt seg i selen for å vise sin udødelige kjærlighet til meg, skulle jeg helt klart ha vurdert det, men det skulle som sagt MYE til før jeg hadde giddet å walk that road again. (Og jeg snakker av erfaring, var sammen med en som hadde bestemmelsesvegring, og jeg ble lei av å bli dumpa. Han angret, la seg i selen og jobba for å få meg tilbake - nå har vi vært gift i 10 år, 2 barn etc)

Anonymous poster hash: e151f...6fb
Skrevet

Nei, nei. Styr unna - dette høres ikke bra ut!

Anonymous poster hash: 40ec3...750

Skrevet

Jeg ville holdt meg unna!

Skrevet

Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice...

Anonymous poster hash: 621d4...1e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...