Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Jeg er gravid med nr tre å har fra den dagen det ble "offentlig" fått høre: Er det ikke nok nå? Dere skal jo ha tid og penger til å følge dem opp også(vi har relativt god råd) Har dere ikke hørt om prevensjon? Det blir slitsomt med tre stykker? Husk att alle familiebiletter gjelder to barn og to våksene. +++++ Tilome min beste venninne greier å si hver gang vi snakker om h*n i magen: jeg er såååå glad jeg bare har to, server jo helt perfekt, kunne ikke tenke meg å ødelegge den perfekte familien med å få en til... Jeg har altid ønsket meg tre barn, i min familie har alle minst tre barn(til svigers store fortvilelse) vi har både tid, penger og kjærlighet nok til tre barn å mine barn ønsker seg veldig en søster eller bror til. Hvorfor er det ingen andre(bortsett fra min side av familien) som kan glede seg på våre veiene å hvis de apsolutt ikke greier det, hvorfor kan de ikke holde kjeft? Er det virkelig så uvanlig med flere enn to barn? Anonymous poster hash: 2226d...840
juniprins2014 Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 drit i de andre.. si til de andre at du synes ikke din familie er komplett med 2 barn... jeg hadde heller ikke gidda å snakka mer med folk som spyr ut kommentarer om prevansjon etc eller som kom med andre bemerkninger forutenom gode ting.. hadde slengt med leppa, og skjelt dem ut etter noter.. og gitt faen i dem og gått hjem (og om de var på besøk.. kastet dem ut av huset)
skinnfilla Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 3 er helt topp! Merkelig hva folk kan lire av seg. Gratulerer så mye med nr.3 , koselig med en liten flokk
Mamma-til-3-jenter Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Kjære vene, 3 er jo perfekt!!! Prøv å finne på noen treffende kommentarer du kan slenge tilbake..... (Du vet, de gode kommentarene man gjerne kommer på etterpå.....)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Jeg synes det er rart at folk sier slike ting. Jeg har to selv og ingen planer om flere da vi har ønsket oss to hele veien, men hadde jeg begynt tidligere så hadde jeg muligens ønsket tre. Nå er jeg fornøyd med de to vi har, men blir bare glad på andres vegne om de skal ha flere. Har ei venninne som har tre stykker, synes det virker koselig å være en større familie. Jeg synes vi er perfekt som familie på fire, men har ikke noe imot at andre vil ha flere barn. Kjenner ei som har fem unger, hun kommer fra en stor familie selv, så ser på det som helt naturlig at hun også ønsker en stor familie for sine barn. Noen slektninger langt uti har syv barn, det fungerer for dem kan jo tenke meg alle kommentarene de har fått. Har til og med hørt folk kommentere de når de fikk den syvende (de visste ikke at disse var i i slekt med meg). Skjønner ikke sånt selv jeg, men husker jeg irriterte meg over alle som hele tiden skulle fortelle meg at de var "sååå ferdig" med å ha små unger, "hadde ikke førerkort" på små unger lenger, så glad jeg ikke skal føde igjen osv. Jeg kjenner jo litt på den selv nå, men har ikke noe behov for å fortelle andre som nettopp har fått at jeg er "sååå glad for å være ferdig". Jeg gleder meg heller sammen med de Så avslutter med å si - gratulerer! Anonymous poster hash: dfdbe...513
Tarssan Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Kjære vene, 3 er jo perfekt!!! Prøv å finne på noen treffende kommentarer du kan slenge tilbake..... (Du vet, de gode kommentarene man gjerne kommer på etterpå.....) Signerer denne finn på noen treffende kommentarer å slenge tilbake
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Kjære vene, 3 er jo perfekt!!! Prøv å finne på noen treffende kommentarer du kan slenge tilbake..... (Du vet, de gode kommentarene man gjerne kommer på etterpå.....) Svarer stort sett: Alle gode ting er tre:) noe bedre finner jeg ikke på desverre.til svigerfamilien lirker jeg kanskje på: den fjerde følger gjærne med(kun får å være litt småfrekk) Anonymous poster hash: 2226d...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå