Gå til innhold

Trenger en utblåsning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fra barnehagen til barna våre bor veldig nære oss og kommer ofte bort når han ser våre barn er ute å leker, noe som er veldig hyggelig i ca 10 min før han begynner å oppføre seg dårlig. Han hører ikke på hva morra hans sier å faren sier aldri noe til han uansett hvordan han oppført seg. Mine barn har begynt å trekke seg mer og mer unna å leker mer i Hagen istedenfor ute i gata så han ikke ser at de er ute.

I dag kom han inn i hagen vår når han fant ut att de var ute å begynte å leke der han også, faren kom og spurte om vi kunne følge med på han en times tid noe vi sa ja til får å være snille.

Med en gang begynner guttungen og oppføre seg dårlig, han dytter å slår minste flere ganger, tar fra de leker å nekter de å gå av/på trampolina huska ol. Hver gang vi snakker til han svarer han frekt eller blir sur å stikker av så vi må løpe etter han å ta han med tilbake å forklare att han må bli i hagen( får jo ikke passet han hvis han skal løpe hvor han vil)

Den ene timen går å vi hører ingenting, etter nesten 3 timer kjører faren forbi og vi tenker att endelig kommer han, men han svinger ikke inn veien bare kjører rett forbi( vi har sakt ifra att barna våre skal på påskeeggjakt å vi skulle da ha dratt får en time siden)

Nesten en time seinere kommer faren får å hente gutten sin uten så mye som en unnskyldning får å ha vært borte så lenge eller noe, eneste han greier er å spørre om er de kronene han hadde lakt ut får is en gang han hade vært på butikken å vi spurte om han kunne kjøpe med.

Ungene våre gikk glipp av påskeeggjakta å var helt utslitt etterpå.

Noen timer seinere kommer far og søn tilbake og mens far og samboeren min står å prater prøver gutten å ta fra minstebarnet vårt en leke, når en nabo som er der får å hjelpe min samboer med noe snakker til gutten blir han sint å går, istedenfor og snakke til sønnen sin går bare faren etter å resten av ettermiddagen hilser han ikke engang når vi går tur forbi med hunden vår(akkurat som han er sint får att sønnen fikk tillsnakk)

Nå når jeg har fått lakt unga å satt meg ned får å slappe av kjenner jeg att denne dagen har rett å slett blitt ødelagt av updragene foreldre og barn. Å jeg gruer meg til resten av sommeren hvis den gutten skal oppføre seg like ille hver gang alle barna er ute å leker.

Har jo ikke lyst til å nekte han å komme heller får det er vel egentlig ikke han sin skyld att han oppfører seg slik, (mor og far krangler hele tiden høylytt og far oppfordrer gutten sin til å snakke stykt å ikke høre på mor).

Samboeren min har tidligere sakt ifra til faren att han burde kanskje være litt bedre forbilde, men det bare flora han av.

Jeg har pratet med mor om hjemmesituasjonen å hun er oppgitt over han, men innrømmer ikke att det er så ille som det virker som fra utsiden. Hva mer får vi da gjort?

Beklager langt rotete innlegg, men trengte å få ut litt frustrasjon.

Anonymous poster hash: 41e7d...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er kanskje ikkje noko godt menneske, men eg ville ganske enkelt gitt beskjed om at hagen vår er forbeholdt barn med eit minimum av folkeskikk.

Skrevet

Eg er kanskje ikkje noko godt menneske, men eg ville ganske enkelt gitt beskjed om at hagen vår er forbeholdt barn med eit minimum av folkeskikk.

skriver under denne.. hadde gitt klar beskjed om at dersom barnet ikke lærte seg folkeskikk og de ikke kom å hentet barnet til avtalt tid, så kunne de heller passe sin egen unge selv!!

Skrevet

Skjønner godt at du er irritert. Sånn oppfører man seg bare ikke. Men hvorfor gikk dere ikke hjem med gutten? Eller tok han med? Så dine unger ikke ble taperne oppi dette? Var ikke mannen din hjemme? Så en av dere kunne dratt med deres unger?

Jeg ville satt foten ned og pratet med foreldrene neste gang. Og spør de flere ganger om dere kan passe på gutten, så si nei.

Anonymous poster hash: bbd98...c2d

Skrevet

Skjønner du er frustrert det ville jeg også vært. Men jeg bare lurer på hvorfor dere ikke tok med gutten hjem når dere skulle avgårde siden dere vet hvor han bor.

Istedenfor at deres barn måtte misse det som de skulle på.

Og hvorfor sa du ikke fra når gutten ble hentet at det er stor forskjell på 1 time og 3-4 og at dere nå hadde måttet misse en avtale pga at han ikke hentet barnet som han skulle.....

Jeg syntes det er greit at dere ikke vil nekte barn å komme det vil jeg ikke heller med barn som kan være vanskelig. Men de må gå hjem om de ikke oppfører seg.

De er velkommen igjen en annen gang men om de igjen etter noen sjanger ikke oppfører seg blir de igjen sendt hjem med beskjed at de er velkommen tilbake når de kan følge reglene vi har her.

Bli en strengere mamma slik at dine barn ikke "lider" under dette barnets oppførsel og slik at dette barnet har en sjanse til å lære hva som er ok og ikke på en skikkelig måte.

Og jeg ville gitt foreldrene beskjed en annen gang at nei dere vil ikke ha ansvar for å se etter barnet deres (om de spør igjen) fordi sist så ble den avtalte ene timen til mange timer uten så mye som et ord fra de.

Anonymous poster hash: 7e447...85e
Skrevet

For det første det skrives "for" og ikke "får".

For det andre så hadde jeg blitt drit forbanna på den faren der! Herregud!.. håper virkelig ikke våre nye naboer er slik :-/

Skrevet

Det var ingen hjemme hos han å vi ringte flere ganger å masa på att vi skulle dra. Vi sa også tydelig ifra når far kom men han er like dårlig til å høre som guttungen. Så han svarte bare åja også gikk han. Jeg kunne selvsagt tatt med barna å reist og samboeren min blitt hjemme med gutten, men den tanken slo oss ikke før det var for seint å dra.(så opptat av å passe på att vi ikke tengte klart engang)

Har pratet med mine foreldre å de har i dag gjemt egg så vi skal i morgen til dem å ha en egen påskeegg jakt hos dem.(Håper det blir ett lite "plaster på såret")

Hi

Skrevet

For det første det skrives "for" og ikke "får".

For det andre så hadde jeg blitt drit forbanna på den faren der! Herregud!.. håper virkelig ikke våre nye naboer er slik :-/

Beklager det er sikkert veldig mye skrive feil, men jeg har dysleksi å innrømmer att rettskrivning apsolutt ikke er min sterke side.

Hi

Skrevet

Det var ingen hjemme hos han å vi ringte flere ganger å masa på att vi skulle dra. Vi sa også tydelig ifra når far kom men han er like dårlig til å høre som guttungen. Så han svarte bare åja også gikk han. Jeg kunne selvsagt tatt med barna å reist og samboeren min blitt hjemme med gutten, men den tanken slo oss ikke før det var for seint å dra.(så opptat av å passe på att vi ikke tengte klart engang)

Har pratet med mine foreldre å de har i dag gjemt egg så vi skal i morgen til dem å ha en egen påskeegg jakt hos dem.(Håper det blir ett lite "plaster på såret")

Hi

etter slik oppførsel hadde ikke nabobarnet vært velkommen hos meg... sånn er d.. 

Skrevet

Skjønner at du er forbanna og sliten!

Regner med det er siste gang du sier ja til å passe barnet igjen! Herregud så respektløst å bli borte så lenge!!

Men neste gang barnet oppsøker dine barn så får du enten be moren hans være der sammen med ham, eller du får sende ham hjem om han oppfører seg dårlig.

Anonymous poster hash: d0252...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...