Gå til innhold

Jeg er så lei meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tantungen min var på besøk hos meg fra Tirsdag og reiste hjem med pappa idag, og jeg er så lei meg. Vi koste oss så mye, lagde og spiste god mat hver dag, gikk turer, spillte på IPad osv...

Jeg sliter psykisk, og et par ganger ble det litt for mye kjente jeg, men jeg klarte å ikke vise det til henne. Da ble jeg stolt. Hun sier at hun koste seg med tanten sin og ble litt lei seg når hun skulle hjem.

Uff, jeg syns det er så tomt her nå:(

Anonymous poster hash: 46de7...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg :) Jeg føler og en tomhet etter at familien har reist, gruer meg til i morgen når de drar for denne gang.. De følelsene du nå kjenner på er etter mitt syn helt normalt, det går nok over om noen dager. Så fint at du greide å være helt tilstede for tantejenta di, ta vare på de gode minnene og mestringsfølelsen fremover.

Skrevet

Klem til deg :) Jeg føler og en tomhet etter at familien har reist, gruer meg til i morgen når de drar for denne gang.. De følelsene du nå kjenner på er etter mitt syn helt normalt, det går nok over om noen dager. Så fint at du greide å være helt tilstede for tantejenta di, ta vare på de gode minnene og mestringsfølelsen fremover.

Takk for klemmer og fine ord :)

Anonymous poster hash: 46de7...b88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...