Gå til innhold

Et monster på natta !!!! Jeg ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som skjer med meg. Det har absolutt blitt verre de siste Mnd. Jeg drømmer og styrer hele natta, HELE, men når jeg våkner husker jeg absolutt ingenting. Ikke noe... Mannen prøver å være nær meg, jeg slår sparker og dytter det jeg kan, men om morgenen føler jeg det har vært en god natt.

Mannen føler seg avvist og holder seg samtidig vekk. Som nå. Men jeg aner ikke hva jeg gjør på natta eller hva som forårsaker dette :( okke gøy o det hele tatt!!

Og jeg er aldri uthvilt. Konstant sliten :(

Anonymous poster hash: d2e79...8b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid?

Anonymous poster hash: 0e2dd...5e4
Skrevet

Nei, det får jeg da ikke håpe :) hehe. Pågått i 5-6 Mnd snart. Og det blir Igrunn verre. Jeg tåler ikke mannens nærhet, blir gal. Og de drømmene og det jeg tydeligvis har. Som jeg ikke husker noe av. Jeg vet bare at jeg er nesten mer trøtt når jeg står opp på morgenen, enn når jeg la meg!! (Og mye mye vondt i hodet. Ved tinningen )

Skrevet

Jeg dytter også vekk mannen om natten. Men jeg husker det som oftest, siden jeg er våken da. Jeg sover utrolig lett, og trenger min egen plass om natten. Så da liker jeg ikke at mannen ligger helt oppi meg, for da blir det for varmt og jeg får ikke snudd på meg :-P

Anonymous poster hash: 01573...38b

Skrevet

Prøvd å filme?

Anonymous poster hash: 57683...a4e

Skrevet

Prøvd å filme?

Ja og jeg ble redd meg selv jeg altså. Å hå fra å aldri snorke, til å være så aktiv, er et mysterium...

Skrevet

Høres skummelt ut. Spiser du sent? Drikker du koffein? Ligger du på ryggen når du sovner?

Skrevet

Høres skummelt ut. Spiser du sent? Drikker du koffein? Ligger du på ryggen når du sovner?

Spiser ikke sent . Drikker ikke mye koffein. Et glass cola zero på kvelden. Som jeg alltid har gjort så det har ikke vært noen endringer i kost eller noe som helst... :/ sover jeg med minste gutten min så ligger jeg rolig som et lam og bare koser meg. Men ellers, NEI

Skrevet

Hmm. Men ligger du på rygg da?

Skrevet

Hmm. Men ligger du på rygg da?

Nei, alltid på siden .

Skrevet

Ok. :) nei, da aner jeg ikke. Kan du ha noe som plager deg i bakhodet kanskje? En bekymring... Ellers sover man jo forskjellig. Jg vet i allefall at å sove på rygg kan gjøre at man blir slik.

Skrevet

Ok. :) nei, da aner jeg ikke. Kan du ha noe som plager deg i bakhodet kanskje? En bekymring... Ellers sover man jo forskjellig. Jg vet i allefall at å sove på rygg kan gjøre at man blir slik.

Når jeg sovner så sovner jeg alltid på siden, tør kanskje ikke si noe deretter altså....

Vel med sterk Adhd så er det alltid tanker i hodet, men liker ikke at de blir verre og verre( det som skjer på natta altså).

Og mannen klarer ikke helt å forstå/ tro meg når jeg sier st jeg virkelig kkke husker, og iallfall ikke avviser han med vilje. Han avviser da på dagen, siden han tror jeg ikke vil

Skrevet

Synes du skal få henvisning til søvnklinikk. Høres skummelt ut mtp at du kan skade både deg og mannen.

Les litt om søvnforstyrrelser og se om du kjenner deg igjen.

Anonymous poster hash: 435de...73c

Skrevet

Gå til fastlegen og få hjelp. Inntil da er det kanskje lurt å sove på hvert deres rom? For å hindre mer trøbbel med mannen :)

Skrevet

Høres ut som du egentlig er sur på mannen, men ikke gjør noe med det i våken tilstand.

Skrevet

Høres ut som du egentlig er sur på mannen, men ikke gjør noe med det i våken tilstand.

ikke direkte sur nei.... men ikke de samme følelsene lenger desverre.....

Skrevet

Kanskje du bør få tatt en MR av hodet siden du har mye vondt også?!

Skrevet

Kanskje du bør få tatt en MR av hodet siden du har mye vondt også?!

Jeg kan høre med legen. Det er der stort sett 5 v 7 dager. Grusomt :(

Skrevet

Mulig underbevisstheten jobber for fult når du sover. På tide å ta en skikkelig prat med gubben kanskje?

Skrevet

Mulig underbevisstheten jobber for fult når du sover. På tide å ta en skikkelig prat med gubben kanskje?

Det takler jeg ikke. skrev her inne her om dagen, om at jeg elsker feil mann... OG joda, jeg er kjempe glad i mannen min, men det er ikke det rette lenger. Så ja, det kan GODT hende det er underbevisstheten min. men jeg er fantastisk mot han på dagtid da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...