Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Meldt knallvær i morgen, har lite energi, men må jo finne på noe allikevel. Anonymous poster hash: 7c54c...010
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Sooove. Som jeg har gjort i hele påsken. Har sendt mann og barn på hyttetur, så jeg kan hvile og slappe av. Null energi . Anonymous poster hash: 18ec6...1c5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Slappe av! Er helt alene hjemme, og skal nyyyyte stillheten med en god bok, litt snop og kanskje sole meg litt dersom det blir varmt nok (har en veldig skjermet terrasse) . Anonymous poster hash: 8686d...edf
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Jeg skal nok forsøke å være litt ute, kanskje la babyen krabbe litt, trille en tur og slappe av, og er bedt på middag. Anonymous poster hash: ce4aa...24d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Spise sein påskefrokost hos noen venner, gå tur i skogen og muligens grille noen pølser. Anonymous poster hash: e1bca...3c2
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Møte mannen jeg håper blir kjæresten min. Anonymous poster hash: ffb01...7cf
Brennheite Badeand Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Ut på tur med ungene. Grille pølser til lunch på en bålplass i skogen. Se på noen dyr på beite, og så håper jeg å få lagt inn en lang løpetur på ettermiddagen.
Nettie+jentungen Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Leke ute med ungen og spise grillmat hos mamma 😃
Gjest Julia1984 Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Vi skal til Tjøme på en hytte, gå tur med barna. Eldste skal ha med en kompis. Vi skal grille og kose oss i strandområdet og hytta etter turen. Så skal vi ta med alle 4 barna (1 av de er kompis av eldste) med på sykkeltur. Aktiv dag, ute hele dagen!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Koser meg og er småfull nå. Så gjør minst mulig imorra ))) Anonymous poster hash: bb11d...b84
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 Ut på tur med ungene. Grille pølser til lunch på en bålplass i skogen. Se på noen dyr på beite, og så håper jeg å få lagt inn en lang løpetur på ettermiddagen.Har dere søkt om å brenne bål? Hvis ikke kan det bli dyrt. Selvom jeg ikke heeelt ser for meg at de sjekker det så ofte. Anonymous poster hash: 18ec6...1c5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 Forhåpentligvis føde... jeg og!! Helst i natt..)) Anonymous poster hash: aef50...f7a
skinnfilla Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Ut i det nydelige været! Pakke med grillmat,mann og barn Tipper det blir en tur på Hove. Der er det nydelig nå og masse å finne på.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Kose oss på strande i syden (gran canaria) Anonymous poster hash: eec40...897
L'attente Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Forhåpentligvis føde... jeg og!! Helst i natt..))Anonymous poster hash: aef50...f7a Sender deg masse fødestøv! Ventingen her er uutholdelig. Har fødselsangst til tusen pga forrige fødsel, og får visst et stooort barn nå og jeg vil bare ha det overstått nå så jeg kan kose med gutten min <3
Brennheite Badeand Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Ut på tur med ungene. Grille pølser til lunch på en bålplass i skogen. Se på noen dyr på beite, og så håper jeg å få lagt inn en lang løpetur på ettermiddagen.Har dere søkt om å brenne bål? Hvis ikke kan det bli dyrt. Selvom jeg ikke heeelt ser for meg at de sjekker det så ofte. Anonymous poster hash: 18ec6...1c5 Vel, la meg korrigere. Vi bruker grill på bålplassen.
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Holde på i hagen. Gå på stranden og mate endene. Lage og spise lammestek
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Jeg skal opp (gryyy)tidlig og ordne litt i huset før ungene skal opp kl 8. Vi skal spise påskefrokost hos mine foreldre, før eldstedatteren og jeg skal synge i kirken kl 11. Etterpå skal vi bare være hjemme, nyte sola og kose oss Anonymous poster hash: a08a3...841
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. april 2014 #21 Skrevet 19. april 2014 Tisse på vanlig do etter en uke med sånn bitteliten hyttedass i plastik uten innlagt vann, men med masse innlagt edderkopper. Gleder meg! :-D
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #22 Skrevet 19. april 2014 I morgon da ska eg ha slakta ein stut, og eg skal avgarde og banka han Knut. I morgo då ska eg og hente heim mjøl, og eg skal sko merra og bryggje meg øl.. Anonymous poster hash: 5c6bd...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå