Gå til innhold

Hva skal dere i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldt knallvær i morgen, har lite energi, men må jo finne på noe allikevel.



Anonymous poster hash: 7c54c...010
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sooove. Som jeg har gjort i hele påsken. Har sendt mann og barn på hyttetur, så jeg kan hvile og slappe av. Null energi .

 

Anonymous poster hash: 18ec6...1c5

Skrevet

Slappe av! Er helt alene hjemme, og skal nyyyyte stillheten med en god bok, litt snop og kanskje sole meg litt dersom det blir varmt nok (har en veldig skjermet terrasse) . :briller2:



Anonymous poster hash: 8686d...edf
Skrevet

Jeg skal nok forsøke å være litt ute, kanskje la babyen krabbe litt, trille en tur og slappe av, og er bedt på middag.

 

Anonymous poster hash: ce4aa...24d

Skrevet

Spise sein påskefrokost hos noen venner, gå tur i skogen og muligens grille noen pølser.



Anonymous poster hash: e1bca...3c2
Skrevet

Forhåpentligvis føde...

Skrevet

Møte mannen jeg håper blir kjæresten min.



Anonymous poster hash: ffb01...7cf
Skrevet

Ut på tur med ungene. Grille pølser til lunch på en bålplass i skogen. Se på noen dyr på beite, og så håper jeg å få lagt inn en lang løpetur på ettermiddagen.

Skrevet

Leke ute med ungen og spise grillmat hos mamma 😃

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi skal til Tjøme på en hytte, gå tur med barna. Eldste skal ha med en kompis. Vi skal grille og kose oss i strandområdet og hytta etter turen. Så skal vi ta med alle 4 barna (1 av de er kompis av eldste) med på sykkeltur. Aktiv dag, ute hele dagen!

Skrevet

Koser meg og er småfull nå. Så gjør minst mulig imorra ;))))



Anonymous poster hash: bb11d...b84
Skrevet

Ut på tur med ungene. Grille pølser til lunch på en bålplass i skogen. Se på noen dyr på beite, og så håper jeg å få lagt inn en lang løpetur på ettermiddagen.

Har dere søkt om å brenne bål? Hvis ikke kan det bli dyrt. Selvom jeg ikke heeelt ser for meg at de sjekker det så ofte.

 

Anonymous poster hash: 18ec6...1c5

Skrevet

Forhåpentligvis føde...

jeg og!! Helst i natt..))

 

Anonymous poster hash: aef50...f7a

Skrevet

Ut i det nydelige været!

Pakke med grillmat,mann og barn :)

 

Tipper det blir en tur på Hove.

Der er det nydelig nå og masse å finne på.

Skrevet

Kose oss på strande i syden (gran canaria):)



Anonymous poster hash: eec40...897
Skrevet

 

Forhåpentligvis føde...

jeg og!! Helst i natt..))Anonymous poster hash: aef50...f7a

Sender deg masse fødestøv! Ventingen her er uutholdelig. Har fødselsangst til tusen pga forrige fødsel, og får visst et stooort barn nå og jeg vil bare ha det overstått nå så jeg kan kose med gutten min <3

Skrevet

 

Ut på tur med ungene. Grille pølser til lunch på en bålplass i skogen. Se på noen dyr på beite, og så håper jeg å få lagt inn en lang løpetur på ettermiddagen.

Har dere søkt om å brenne bål? Hvis ikke kan det bli dyrt. Selvom jeg ikke heeelt ser for meg at de sjekker det så ofte.

 

Anonymous poster hash: 18ec6...1c5

Vel, la meg korrigere. Vi bruker grill på bålplassen.

Skrevet

Jobbe og rett i grillparty etterpå :)

Skrevet

Holde på i hagen. Gå på stranden og mate endene. Lage og spise lammestek :)

Skrevet

Jeg skal opp (gryyy)tidlig og ordne litt i huset før ungene skal opp kl 8. Vi skal spise påskefrokost hos mine foreldre, før eldstedatteren og jeg skal synge i kirken kl 11. Etterpå skal vi bare være hjemme, nyte sola og kose oss :)

 

Anonymous poster hash: a08a3...841

Skrevet

Tisse på vanlig do etter en uke med sånn bitteliten hyttedass i plastik uten innlagt vann, men med masse innlagt edderkopper. Gleder meg! :-D

Skrevet

I morgon da ska eg ha slakta ein stut, og eg skal avgarde og banka han Knut. I morgo då ska eg og hente heim mjøl, og eg skal sko merra og bryggje meg øl..

 

Anonymous poster hash: 5c6bd...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...