Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Er en laaaaaaaaang historie er, skal prøve å gjøre den kort. Broren min hadde først ei dame, var mye frem og tilbake med dem, ble slutt, ble sammen osv. Tilslutt gav jeg opp, og sa ungene ikke fikk være der før de ordna opp. De ble mega forvirra. Da skulle hun visst nok ha følt seg utstøtt...så da det ble slutt fikk jeg skylda. Har kontakt med henne den dag i dag Så har nå han funnet seg ny 'dame' ungene har møtt henne, de har 'holdt på' en uke. Hun er 15 år yngre enn han(og mange år yngre enn meg) så ja, hun oppfører seg å sånn desverre. Mitt yngste barn har snart bursdag, og jeg kjenner virkelig at jeg ikke har lyst å ha henne her. Men føler ikke jeg kan si noe heller. Etter alt tullet med den forrige så orker jeg ikke innvolvere meg noe. Men vet at når jeg inviterer han, så kommer vel hun å.. Noen med erfaringer? :S Anonymous poster hash: d3ef4...cd2
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Du, ærlig talt, la nå dette være opp til broren din. Ungene dine blir vel ikke skadet av at ONKELEN deres er litt laus? Hadde det vært eksen din så kunne jeh jo nærmet meg å forstå hva du prater om... Anonymous poster hash: ed392...c5d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Hvorfor ikke invitere? Tror du seriøst barna dine tar skade at det er et ukjent menneske der? Ønsker du at broren din skal velge kjæreste som matcher deg? Snakk om å ta seg selv høytidelig og overtolke enhver situasjon. Kan godt hende du er 15 år eldre, men særlig moden er du ikke! Anonymous poster hash: 17909...57c
Gjest Julia1984 Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Hvilken skade mener du dine barn vil ta av at onkelen har med en kjæreste? Sært!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Broeren min har ei kone som jeg ikke liker så godt av ulike grunner, masse utroskap, frem og tilbake osv. Men jeg biter tenna sammen og tar på meg smilet. Er jo ikke noe jeg har noe med sånn egentlig. Dessuten vil ikke barna mine ta skade av å se henne litt innimellom, er vel værre med dems barn. Vil tro det hadde vært værre for både meg, ehel familien og barna mine om det ble uvennskap og komplisert forhold til broeren min og kona hans. Barna lærer vel at voksne er forkjellige og det er oss de til slutt vil se på som en mal for forhold Anonymous poster hash: beeac...593
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg for min del føler hun egler seg innpå alle i fam. Hun er ustabil så det holder, kjenner henne fra før. Ungene tror at hver gang det kommer en ny type/dame til mine søsken så tror de at det er ny tante/onkel. Føler å at jeg skal ha noe å si om hvem som skal komme på besøk her å. Mem føler ikke det er 'rett' å si fra. Jeg klarer virkelig ikke det mennesket, beklager. Anonymous poster hash: f39f6...b86
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Får bare bite tenna sammen, og be HAN, og håpe han ikke drar med seg henne. Er ikke så mange andre i fam som liker henne heller, så er ikke alene om det. Anonymous poster hash: f39f6...b86
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Får bare bite tenna sammen, og be HAN, og håpe han ikke drar med seg henne. Er ikke så mange andre i fam som liker henne heller, så er ikke alene om det. Anonymous poster hash: f39f6...b86 Hva gjør du hvis det virkelig blir de to? Skal du oppføre deg som en 10-åring for evig tid? Anonymous poster hash: 17909...57c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Ja, det er nok det beste å gjøre, selvom jeg forstår dine følelser godt. Vil tro du bare vil få det værre ved å presisere at hun ikke kan komme. Men du kan jo som du sier be han og håpe han ikke drasser hu med seg (noe han sikkert gjør). Men for barnas del ville jeg ikke bekymra meg, er nok mye værre for deg enn for dem. Hadde vel vært enda værre for dem om en en tante som hadde vært der over lengre tid og var stabil hadde forsvunnet i en skilsmisse... Anonymous poster hash: beeac...593
Tante Gustava Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Men, du sier de har "holdt på" i en uke? I min verden vil det altså si at de har vært på en date eller to? Hadde jeg blitt invitert til familieselskap hos en fyr etter så kort tid hadde jeg løpt for harde livet... Når det er sagt, så tror jeg nok ikke barna tar noe skade av at onkel er mindre stabil i sitt forhold. Du får invitere broren din, og så får vel han heller ta med seg nydama hvis han og hun er klar for familieselskap sammen. Om du liker henne eller ikke, så får det være underordnet så lenge broren din er lykkelig med henne.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Synes du kan invitere bare han og si at du inviterer henne når de har vært sammen litt lenger, helt ok Anonymous poster hash: 5d8ab...2ad
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 De har vært sammen i EN UKE??? Tror jeg hadde holdt meg unna familieselskap til kjæresten hvis vi hadde vært sammen i bare en uke altså..... Anonymous poster hash: 41383...1da
Gjest Moonstruck Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 "Holdt på" en uke - og hele familien har gjort seg opp en mening... Hun går en tøff fremtid i møte
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Hvis broren din drasser med seg ei dame han har styra med i en uke i familieselskap, er det ikke mye omløp mellom øra hans. Sånn gjør du bare ikke. Anonymous poster hash: eef41...4a0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Men, du sier de har "holdt på" i en uke? I min verden vil det altså si at de har vært på en date eller to? Hadde jeg blitt invitert til familieselskap hos en fyr etter så kort tid hadde jeg løpt for harde livet... Når det er sagt, så tror jeg nok ikke barna tar noe skade av at onkel er mindre stabil i sitt forhold. Du får invitere broren din, og så får vel han heller ta med seg nydama hvis han og hun er klar for familieselskap sammen. Om du liker henne eller ikke, så får det være underordnet så lenge broren din er lykkelig med henne. Hoho.. Når du nevnte løpt for livet, så kom jeg til å tenke på en kjæreste jeg hadde for mange år siden . Vi hadde vært kjærester i nesten to uker når jeg ble invitert i familiebesøk pga hele familien hadde så lyst til å møte meg. Jeg løp for livet og så meg aldri tilbake :-P Anonymous poster hash: 2815b...065
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Men, du sier de har "holdt på" i en uke? I min verden vil det altså si at de har vært på en date eller to? Hadde jeg blitt invitert til familieselskap hos en fyr etter så kort tid hadde jeg løpt for harde livet... Når det er sagt, så tror jeg nok ikke barna tar noe skade av at onkel er mindre stabil i sitt forhold. Du får invitere broren din, og så får vel han heller ta med seg nydama hvis han og hun er klar for familieselskap sammen. Om du liker henne eller ikke, så får det være underordnet så lenge broren din er lykkelig med henne. Hoho.. Når du nevnte løpt for livet, så kom jeg til å tenke på en kjæreste jeg hadde for mange år siden . Vi hadde vært kjærester i nesten to uker når jeg ble invitert i familiebesøk pga hele familien hadde så lyst til å møte meg. Jeg løp for livet og så meg aldri tilbake :-P Anonymous poster hash: 2815b...065 hun er nærmest flytta inn hos han. De er hos mamma hver dag, så joda, hele familen min har møtt henne. Men er en liten plass, og er sånn alle kjenner alle opplegg. Jeg har kjent mora hennes i 10 år Anonymous poster hash: f39f6...b86
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Når de har vært sammen så kort tid så kan du vel si at det bare er han som er bedt. Så kan hun heller få komme neste år(eller forhåpentligvis ikke). Hvis det er sånn at du er redd det kommer til å bli noe drama pga henne hadde jeg ikke det henne og spesifisert det til min bror. Ungens dag, ingen andre. Anonymous poster hash: 39128...31c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Tror ikke det blir noe drama, men helt ærlig så bare orker jeg henne ikke. Hun er grei i små posjoner, type møte på bitikken, hilse og gå videre. Og så vet jeg familien til samboeren kommer til å grave å spør. Og som sagt orker jeg rett og slett ikke blande meg, og da blir alt bare feil samboeren orker heller ikke...hehe Får bare satse på at broren min tar invitasjonen som at det kun er han som er invitert. Vil ikke ha noen komflikter... Anonymous poster hash: f39f6...b86
Fru vims Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Når de bare har vært sammen en uke så trenger du ikke be henne. Men tror ikke barna dine tar noe skade av at onkeken deres har av og på forhold. Vært noe annet om det var faren deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå