Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Seks uker før fødsel hadde jeg jernlager/nivå på 6, og fikk beskjed om å gå på jerntabletter. For fire uker siden fikk jeg baby. Mistet rundt 2 dl blod bare. Har slitt med vondt i hodet (tinning/panne/bak øyne) siden fødsel. Det kan nok komme av litt mindre søvn og høyere aktivitetsnivå enn de siste mnd ;-) Men lurer fortsatt på om hodepinen kan komme av det lave jernnivået? Bør jeg sjekke det igjen? Ammer og drikker vann som en helt, så rart om det er lite vann som er årsaken også... Anonymous poster hash: 14ea3...4b9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Blodprosentem var seks uker før fødsel på 10. Anonymous poster hash: 14ea3...4b9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Jernlagrene sjekkes på 6-ukers kontrollen hos lege iallefall. Jeg hadde jernlager på 7 eller fødsel og amming da jeg ble gravid på nytt. Litt slapp og sliten, men tror helst set kom av våkenetter sammen med ny graviditet. Jeg hadde også mye vondt i hodet i ukene etter fødsel. Litt lite søvn, og alt for lite væske. Husk at du må drikke mer enn vanlig for å erstatte væsketapet dersom du ammer. Anonymous poster hash: 1bd7a...2ef
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Få det sjekket igjen, du! Hodepine er jo en av symptomene man kan få av jernmangel. Gratulerer med den lille Anonymous poster hash: 94520...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå