Gå til innhold

hva syns dere om en mann som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om at en mann på 40år som har en mor som duller med han,være seg hodebunnsmassasje og smøring med olje pga tørr hodebunn,innsmøring av hendene pga tørre hender,eller som ta fotbad på han etterfulgt av fotfil behandling ol? Rart eller koselig?

Anonymous poster hash: 2fd16...d3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart;-)

Anonymous poster hash: 8a9e6...a6a

Skrevet

Rart, uansett alder.....!

Anonymous poster hash: dc126...abf
Skrevet

Det blir for tett forhold synes jeg.

Anonymous poster hash: 10212...39c
Skrevet

Godt å høre...jeg mener selv det blir rart......men det mener jo selvsagt ikke mannen..virker ikke som han skjønner det selv heller...liker vel å bli dullet med. :-\

Skrevet

Veldig rart......

Anonymous poster hash: bfc1e...003
Skrevet

Ekkelt. Svigermor holdt på med dulling, tukla med håret nussa og styrte på med mannen da vi ble sammen (da var han 28). Jeg gav beskjed til han at hvis han ønsket at jeg skulle forholde meg til moren hans fikk han sette grenser for det der, for jeg mistet lysten på han bokstavligtalt!

Anonymous poster hash: 4ad1b...d72

Skrevet

Ekkelt. Svigermor holdt på med dulling, tukla med håret nussa og styrte på med mannen da vi ble sammen (da var han 28). Jeg gav beskjed til han at hvis han ønsket at jeg skulle forholde meg til moren hans fikk han sette grenser for det der, for jeg mistet lysten på han bokstavligtalt! Anonymous poster hash: 4ad1b...d72

Har du problemer? Moren får ikke lov å vise at hun er glad i han ved å kose med håret mv selv om du er inni bildet?

Har du en sønn? For Guds skyld, så fort han får en kjæreste får ikke du lov å ta på han..

Anonymous poster hash: f6480...7b2

Gjest Julia1984
Skrevet

Ekkelt. Svigermor holdt på med dulling, tukla med håret nussa og styrte på med mannen da vi ble sammen (da var han 28). Jeg gav beskjed til han at hvis han ønsket at jeg skulle forholde meg til moren hans fikk han sette grenser for det der, for jeg mistet lysten på han bokstavligtalt! Anonymous poster hash: 4ad1b...d72

Her er det ikke svigermor som trenger hjelp

Skrevet

Ja ekkelt...mannen mener det ikke er dulling,men hva er det hvis det ikke er det liksom!? Blir litt kvalm av det,og klarer ikke få mannen til å forstå det.

Skrevet

Blir litt ødipuskompleks assosiasjoner i mitt hode...... I overkant... Og jeg er 35 og gir pappa klem og kan gjerne sitte i armkroken hans litt, er evig pappajente. Men synes det får være visse grenser.

Skrevet

Begynner navnet hans på N?

Skrevet

Begynner navnet hans på A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Æ, Å, eller Ø? (bare så vi får en slutt på disse evinnelige navnespørreidiotiene). Ja eller nei holder.

Anonymous poster hash: 28fc3...887

Skrevet

Begynner navnet hans på A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Æ, Å, eller Ø? (bare så vi får en slutt på disse evinnelige navnespørreidiotiene). Ja eller nei holder.

frekkas ;-)

Skrevet

Nope

Skrevet

Hvis de holder på slik hjemme, når de er alene, helt i orden. Hvis de holder på slik rundt andre folk (jeg regner meg selv som en av "andre folk" i denne sammenhengen) så nei, det er ikke greit. De ville ikke holdt på slik ute blant andre mennesker. Da får de lære seg at det er dumt å oppføre seg slik blant folk.

Skrevet

Vet ikke. Svigerforeldrene min er utdannet fotoleder, så både mannen min og jeg får filt litt på føttene av henne en-to ganger i året.

Anonymous poster hash: f8ae1...656

Skrevet

Så jeg synes det er koselig, jeg :)

Anonymous poster hash: f8ae1...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...