Gå til innhold

Vi er jo bare i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager begynner folk å kle av seg med engang solen hilser på oss!!??? I alle dager MÅ man vise fram kroppen. Bedre å holde den for seg selv. En kvinne er skjønn, hold den derfor for en selv! Min mening

Anonymous poster hash: e4c58...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager begynner folk å kle av seg med engang solen hilser på oss!!??? I alle dager MÅ man vise fram kroppen. Bedre å holde den for seg selv. En kvinne er skjønn, hold den derfor for en selv! Min mening

Så nå til uken når det er meldt 20 grader ute, så skal man fremdeles gå med masse klær pga vi er jo bare i april?

Anonymous poster hash: 69a62...cc0

Skrevet

Har minusgrader fortsatt og ikke noe behov for å kle av meg utendørs :P

Anonymous poster hash: c39b7...78d
Skrevet

Muslim?

Anonymous poster hash: 86b49...37f

Skrevet

Ja begynt å bli varmt ja. Men må man Ga halvnaken for det? Må man vise hud? Skjønner ikke helt poenget?

Skrevet

Er det bedre å vise kropp i juli altså?

Skrevet

Dette er ikke ment provoserende, BBae lurer :)

Skrevet

Ja begynt å bli varmt ja. Men må man Ga halvnaken for det? Må man vise hud? Skjønner ikke helt poenget?

Hæ?? Tåler du ikke å se litt hud? Så bosett deg i ett land hvor de pakker seg inn uansett hvilke årstid det er. Her til lands før vi med akkurat det vi ønsker. Uten at noen skal kunne sutre over at de må se litt hud. Seriøst.

Anonymous poster hash: 69a62...cc0

Skrevet

Nei ingen måneder i året

Skrevet

POENGET, kjære hi.. Det er:

Når mennesker blir varme, kler de av seg klærne de har på seg for å slippe luften til på kroppen så den kan frakte varme bort fra kroppen. Så slipper de å svette og føle ubehag.

Jeg er feit og stygg, så jeg handlet på Rema 1000 idag ikledd tskjorte med jakke utenpå. Og svetten rant. Bare fordi jeg ikke tør kle av meg :( samme da jeg trillet tur.. Holdt på å koke ihjjel.

Anonymous poster hash: 4ad50...08b

Skrevet

Jeg syntes en kvinne er mer vakker om hun kler seg anstendig. Ikke korte hot pants eller pumpene dinglende ut av singeletten

Skrevet

På min kalender står det at man kle av seg!!! Johooooo!!!

Anonymous poster hash: 90d47...efc

Skrevet

Nei du er sikker ikke feit å stygg kjære deg. Sett mange fyldige vakre kvinner :)

Gjest Julia1984
Skrevet

HI, er du hun moren som var på lekeplassen med to små barn i vinterdress, cherrox, tykke luer tredd nedover ørene og store polvotter?

Ja, det var sol, vindstille og 15-16 grader.

Ungene dine var naturlig nok ekstrem sutrete....trolig så varme og ubekvemme.

Ja til å kle seg etter temperatur, ikke kalender!

Skrevet

Hva har måneden med dette å gjøre egentlig?

Om du ikke tåler å se hud får du holde deg inne. Ev emigrere til et land hvor du finner likesinnede.

Skrevet

Takk gud bedre for sol og varme, og mindre klær. Vi trenger D vitamin :)

Skrevet (endret)

Altså, jeg kler av meg etter gradestokken, ikke kalenderen. 

Er det kaldt i juli kan jeg godt finne på å fyre i ovnen.

Endret av den perfekte mor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...